Folk fatter ikke hvorfor jeg holder meg singel. Det er sikkert hundre ørten som har prøvd seg, men to be honest, jeg nekter så lenge jeg bor her. Sliter bare ut folk med den helvetes klagingen over foreldrene mine. Jeg fikk ikke sove så jævla høyt snorker faren min, i tillegg har jeg jævla vondt. Klippte jo det slitte av håret i full panikk fordi kjærringa går rundt å sier jeg er sthøgg , Bitch. Hun er misunnelig -.-"
Men for fss, trenger hun være helt pms pga det? Nå har hun gjort det farget håret rødt ..... MIN farge, tror du jeg vil ligne på noen som behandler meg dårlig? Jeg har empati og er grei med alt som ikke gjør meg noe vondt eller truer meg. Hun stresser hue mitt med alt hun sier. " du havner på trygd" fuck henne da. Jeg er kreativ, kan tjene penger på det. Men hun forstår ikke at jeg er kresen, hadde ikke solgt en prikk på veggen til 2000,. Har perfesjonist complex sånn sett
http://www.youtube.com/watch?v=TRNS0oAN2iI
passer seg ikke for meg å selge det så lenge det er anatomisk feil og Designet på refferansen ikke stemmer, da vil folk bare presse meg ned med klaging og kreve penger tilbake uansett.