Sitter og irriterer meg litt av at far min vil at jeg skal jobbe åtte timer med ved-greier idag også.. Har klart meg de tre første dagene, men når jobben er vanskelig blir det ganske fælt etter hvert.
Ellers gleder jeg meg til å dra på Norcon om tre uker.
Prøv å flytt 3,5 tonn ved på en dag du, sånn er det å bo på gård.
Håper på å dra på Norcon neste år.
Bleh, sliten etter å vert på viking lærarbeid workshop i 3 dager.
Kjøpt noen super bra riffla piler og pilspisser. Helt sykt å skyte med tredde en pil gjennom et tau på 6 meter. Kjøpte et sverd på vikingmarken og og, fikk nesten en tåre i øynkroken da valpen på 14mnd klarte å løfte det med 2 hender. (det er 1 1/2kg altså) heh, blir en liten viking ut av han jah.
Ellers momser taco og ser på Jessica Fletcher.
Hatt en litt sån drittdag, mista ting og snubblet over alt.
Har ikke klart å tegne stort. Migrene og trøtt som ei strømpe til tross for at jeg sto opp 8.
Så gir F i å gjøre noe mer og bare slacker. Mmmm lyst på lade...
Nja, det var et par tonn ved som ble flyttet. Ikke så veldig langt, men prosessen var stor, siden vi måtte legge sten i vedbua, slik at vi kan stable to paller i høyden og kjøre de inn med sånn gaffel-greie på hjul. Det var vel ett eller to trær på om lag 3-4 tonn til sammen. Vi bor i et gammelt hotell fra 1940 eller noe slikt, og bjørka har fått vokst fritt, så trærne har en diameter på rundt en halvmeter.
Huset i seg selv er et eneste digert prosjekt, så ting som tak- og gulv-legging, 3-etarsjers veranda re-konstruering og rom-restaurering er ting som kan drives på med nå og da.
I tillegg har vi to andre eiendommer fullt av ting, et par hjul-fly og et sjø-fly, en haug med diverse delebiler og andre ting som må fikses. Basically har far min en alt for lang liste av prosjekter.
Ikke er det bedre enn at det kom en flom i fjor sommer som tok hele vegen ved oss, en del av grunnmuren, og ødela hele hagen, gårdsplassen og bekken som rant ved oss.
Ellers har jeg idag malt en traktorgraver, heist vekk 6 lastebil-hjul, og kløvet den helt umulige veden med en traktor ved-kløver, kjørt traktor og spilt minecraft