Min status? artig at "du" spør..
FIRE!
ca kl 23 så brøt det ut brann hos naboleiligheten i kjeller..
Jeg fikk oppleve firsthand hvordan røyk kan irritere øye, nese og svelg.
en grandiosa som hadde blitt glemt i ovnen, + masse rot oppå komfyren.
Et enkelt brannslokningsapparat gjorde ikke mye desverre.. fikk avfyrt og kvelt litt av brannen..

:Heroicpose:
Men desverre så kunne jeg ikke bruke tid på å åpne ovnen for å slokke brannen der inne.. (RØYKEN VAR SÅ JÆVLIG IRRITERENDE!!)
Jeg måtte storme ut igjen. Politiet og brannvesenet var på pletten ganske tidlig, men.. må si de tok seg sin tid for å entre leiligheten..
Var iallefall IKKE noen i brannvesenet som løp, og det tok mye fram og tilbake før noen som helst faktisk gikk inn. (Greit med sikkerhetsprotokoller, men det var snakk om en brann som var startet og lokalisert rundt en komfyr..)
Vil egentlig ikke flame brannvesenet, men oppriktig talt så kunne en brannmann ha slukket den brannen på 2 minutter.
Det ble opprydning og gjennomgang av leilighetene rundt, og et par timer senere fikk vi vite hvem som hadde skader.
Nabolaget lukter røyk, jeg er fortsatt under adrenalin, men jeg får heldigvis flytte tilbake inn i leiligheten min.
Hadde mye på brystet nå..
Føler nesten at jeg blogger, men det har ikke skjedd noe så significant i det siste så..
Eh..