Dax: håper det går bra med farmoren din. "klemme på også" vell jeg antar cèst la vie, cèst la merde.
Aiko: Misunnelig, "kaste tom pappeske på" Ja jah jeg har nesten en terra med crap pluss en ekstern på 300gigg, så skake klage.
Yay var på Greenday konsert i går med søstra mi det var pawsome, måtte vente lenge på at det åpna så vi satt på en kafe og tegna random furries på en serivet (uppload kommer når jeg returnerer til sivilisasjonen) Kult å ha litt felles interesser, og kunne lære opp en padwan i the ways of the fur, roflmao.
Sitter på en gård langt f i vold, og jobber med eksamensoppgava i gjenn, Følte meg helt ødelagt til morran i dag.
Men etter et par timer med kaffe og happyhappy speedhippiemetal så virker det som jeg endelig har et konsept.
Har så mange ideer at hodet mitt nesten eksploderer, så jeg har snart en dassrullliste med ting jeg skal tegne bare jeg overlever dette.
Steam powered stereampunk cyborg bear go!
Kjempestor robotdrage med rotorbladvinger og kanon som hale go!!
Castlevania rotte med halepisk go!
Geopardcyborg med hjul på potene som blir til en motorsykkel go!
Skydiving-yiff go!
Stinkdyr gassmaskefetish yiff go!
Hotdog: heit pølsehund i pøsebrød med ketchup på, Yum!
Fenrisulven vs Midgarsormen, round one fight!
Blackmetal piggsvin go!
Revenge of the zombie roadkill cadaver go! (dra meg i halen, det hadde vært en dritkul kul film!) (oh, lage skummle tegneserien av) Colab anyone?
Lasteskip sjaffør space cowboy coyote go!
The Furminator Yaughhh!
Bambo2 first blood "They killed his mother, burned his home, This time Bambi is out for revenge (bam bam bam Bambi (dramatisk musikk)
Glamrock puddel go!
Søt rosa sukkerspinnpuddel, Yum!
Bear: the barbearian, Go!
Kamakaze flyveekorn go!
Dragonhorse: trough the stable and the farms, Figgelywiggelyweeeeeeeee!
Løsrive meg fra pcen og se å endelig få spist frokost, så absolutt!
"Lukker opp hodet og heller alle ideene over i en stor bøtte og setter den i skapet"
Sorry til dere på som venter på å bli spådd, glemte kortene, og stæsjet mitt på leiligheten.