Jeg har det.. tja.
DET FUNKER. Jeg lever enda. x3
Et sted midt i mellom, jeg er ikke trist, heller ikke glad. .. kanskje, øh. Mer sur. Irritert. .. eller noe i den duren.
Jeg fikk telefon fra Hanna i går kveld, fordi jeg ikke hørte jeg har fått sms av henne, så hun ringte meg for å høre om jeg var i live. xD
Jeg måtte nesten le litt, menmen. Ellers skulle vi egentlig ha engelskpresantasjon i dag, som jeg skulka i forrige uke. >w> Men jeg er teit og skriver melding om at jeg er forkjøla (noe jeg faktisk holder på å bli), sånn at jeg slipper. .. foran heeeeele klassen i hverfall. .. nei, jeg skulker ikke fordi jeg ikke gidder, men fordi oppgaven vi skal fremføre om, er helt på trynet. Læreren min er nazi/homofob, det er alt jeg kan si.
I morgen skal jeg møte noen kompiser på byen, så skal vi henge litt til vi skal i bursdagsfest. Guuud, det skal bli gøy. Sein kveld på meg da, skjønner jeg. x3 Han fyller 18, så det blir win. Satser på at jeg ikke blir for drita nå da, tviler på det, egentlig. .. men får se. xD
Jeg trenger å komme meg ut litt og henge med folk, jeg har vert i suckyhumør hele uka. ._.'
Så dette kan bli en oppløfter. Hanna kommer, og en hel haug andre venner av meg. Tror vi skal starte med kino, og så dra hjem til ham eller noe lignende. Så skal jeg og tre andre spleise på taxi hjem eller noe, blir dyrt. xD Jeg hater dårlige bussmuligheter </3
Ellers, forbereder jeg meg til engelsk tentamen som vi har neste uke over to dager. 2 timer på tirsdag, 3 timer på torsdag. Vi skal velge oss et engelskspråkelig land og finne ut hvordan det er å studere der osv. Jeg valgte meg Australia, fordi jeg elsker det landet. ;u;
Jeg vil reise dit engang, fffff.
Ellers... Kjeder jeg meg på skolen. Nesten ingen pålogga, ffff. D:
Jeg vil snakke med noen før jeg kreperer her. xD