føler meg ganske bra har endlelig finni en låt som er perfekt til bryluppet vårt
http://www.youtube.com/watch?v=wj2QR0XuoLQ Edit: Nå er det nummeret før jeg får fulstendig hysterisk anfall,
prøver å printe på skolen. Skolen har 6 printere.
Jeg var i 4 prøvde der, nei funker ikke
Jeg var i 3 nei den ene hadde låst seg og den andre var ikke kobla til
Fustrert gåt jeg ut for en zigg
Jeg prøver 2 trur jeg klarer det, men printern har låst seg der og.
Jeg prøver den andre, tom for pappir og farge.
Jeg går til help desk, "ja desverre så har vi en del problemer med print i dag, prøv bibloteket."
Help desk du meg langt oppi...
Greit så jeg går til det helsikkes bibloteket, og prøver der,
Ikke faen, der får jeg ikke tak i print filene.
Forbannet går jeg ut og tar meg en zigg til, mens jeg forsøker å bestyre meg ved å høre på litt blackmetal, mens jeg står og banner for meg selv.
Jeg går tilbake i 2 og prøver den andre printeren
klarer å hoste opp en side men 3 størrelser for liten, jeg skjekker printern, jupp tom for pappir.
Jeg går opp i 4 stjeler litt pappir fra printern der, men det holder ikke.
Dra meg i halen, så vanskelig det her skulle være.
Så jeg går opp og ned mellom flere etasjer og samler pappir til jeg har nokk og returnerer til 2, og hiver pappiret inn og smeller forbannet igjenn skuffen. På dette tidspunktet er jeg så eitranes forbanna at jeg må ha en ny røyk. Jeg kommer til bake til 2, og sitter jeg og tenker over hvor inn i granskaugens lattelig det hele er. Ok, prøv igjenn. "Banner høylytt!"
Jeg kom klokka 9 og nå er klokka steike meg 11:30. To og en halv time bør det faen steike speilegg ikke ta å få printa ut seks fordømmrade sider. Gaaaahhhh!!!! "ekspoderer!"
Edit:Klokka er nå 12:20: total tid på å printe 6 A3 sider 3 timer 20 minutter,
total tid bortkaster med reise inn til Oslo ca 4 timer og 30 min.
Penger spart på å printe på skolen ca 500,-
"Kaster tilfeldig gjenstand veggimellom og banner som en full sjømann!"
Hjem, soffa.