Akkurat nå sitter jeg med beina godt plantet på stuebordet og laptopen i fanget. Slapper av etter mye stress. xD Bestefar har bursdag, og snart kommer det søskenbarn og enda flere familiemedlemmer. x: Jeg gruer meg litt, jeg har rabiate søskenbarn. Pusen liker kos og klem, men ikke fra de mindre søskenbarna mine. D: Redde meg noen? 8D
.. Ellers så har jeg bakt kaker i dag. En ostekake, en gulkake og laget riskrem. ..Nå kommer det noen i gangen? o.o Syntes jeg hørte noen skritt. Vi får se. Jaja, jeg skulle EGENTLIG til Ålesund og besøke besteveninna mi, da. Og overnatte der til fredag eller noe, men det ble vist ikke noe av. :c *whine* Det var kjipt. Jeje, ikke noe jeg kan gjøre med det. cx I dag hadde det snødd til jeg stod opp forresten. Snø er kaldt, og da ble jeg automatisk tvunget (av meg selv) til å ligge i sengen og slappe av mer, så jeg tok frem laptopen og satte meg ned å se å anime. ^^ Jeg har snakket litt med mamma i dag, og det blir ganske trolig Oslo i Mai. Jeg gleder meeeeeeeeeeg. : D Selvfølgelig blir kanskje mamma med, da. -.- Menmen. Bare jeg får dra, så er det greit. xD Hun skal bare gå rundt i byen uansett, så jeg slipper å bli stalked. >:3
Noen som gidder å møter meg, om jeg drar? (a)
Ogsåååå..
Jeg sitter å venter på et mønster på en drakt som skal komme i posten snart, jeg skal sy meg drakt til jeg skal til Oslo. >:3 Dukker jeg opp som en random pokemon eller noe, det blir litt søtt. xD Jaja. Jeg gleder meg anyways. <3