Tja, I dunno. Har det vel litt meh. Kom på skolen halv 12 i dag. Dunno, eh, bare orka ikke stå opp. Orka jeg ikke i går heller. Men uansett, jeg forventa at timen skulle begynne 12.10, men nei. I dag hadde vi jo selvfølgelig skrivedag i norsk fra 11 til 3, og med tanke på at jeg kom halv 12 og må dra igjen halv 1 pga. kjøretime, så er det liten vits for meg å gå inn i klasserommet. Det eneste jeg ville fått ut av det ville vel vært å få gjort om dagsfraværet mitt til timesfravær (noe som er verre).
Uansett, jeg vet ikke hva jeg er mest meh om. Kanskje det faktum av at jeg gikk ut av ungdomsskolen med den høyeste norskkarakteren på trinnet, og i dag, noen år senere, så har jeg nesten ikke ståkarakter fordi jeg ikke gjør noe i faget. Mange fag er sånn for meg nå, og jeg gruer meg regelrett til å få karakterkortet til jul. Men det jeg tror jeg er mest meh rundt er vel det at jeg burde brydd meg mer.
Meh, jeg har jo lyst å gjøre det bra på skolen. Det plager meg rett og slett. Men jeg gidder/klarer liksom ikke. Meh, kanskje jeg får gjort noe skolearbeid når jeg kommer hjem i dag, men jeg tviler. Det er jo bandøving, and I know how that's gonna end up.