Jeg kommer ikke over dette:
Da jeg begynte å studere ble jeg kjendt med tre jenter.
Da Zaty gikk på vgs hadde han en venninne. Denne venninnen var venninne av en av de tre jeg møtte i studier.
Nå viser det seg at Immortal Bat er venninne av jente nr. to som jeg ble kjendt med gjennom studiene mine. Immortal Bat, som dere kanskje har fått med dere, er også venner av Andy. Og Andy er sammen med Zaty, og de ble kjendt et helt annet sted.
Satt ut drage er satt ut. o___o
Edit: Immortal Bat møtte jeg også dagen før treffet i Trondheim. Vi tok bybanen sammen og diskuterte telefonrelaterte jobber. xD
Sånt skjer meg hele tiden med meg. Men det er ikke alltid så gøy hvis en god venninne blir kjent med et tidligere bekjentskap av meg som jeg i all min makt har forsøkt å komme meg bort fra, fordi h*n lyver, pynter på sannheter, og aldri holder avtaler. Men sånt skjer jo, og da er det godt at den gode venninnen har forståelse for at man ikke ønsker å gjenoppta kontakten med dette gamle bekjentskapet, tross i at venninnen gjerne finner glede i å være med h*n. De får bare styre på alene. (Forvirret?)
Har det egentlig bra i dag, men samtidig litt dårlig. Humøret svinger som en jo-jo for tiden, enda jeg er flink til å bruke medisin og de flotte greiene der. Julen er likevel en tid med forventninger, og man føler seg kanskje litt forpliktet til å være glad hele tiden. Konsentrasjonen på skolen er også litt dårlig. Karakterene er ikke dårlige, men ja... Det merkes likevel. Og jeg sover altfor godt. Helt bedøvet når jeg våkner, noe som er veldig lite morsomt, siden jeg stort sett bare har mareritt, og derfor veldig gjerne skulle sett at jeg kunne våkne skikkelig
Nå, ja, som den optimisten jeg egentlig er, lar jeg dette være en forbigående sak
(Edit: Leif.)