gir opp å få lyd i pc,n, alt bare hengte seg etter jeg installerte nytt headesett. eneste som funker er lyd forsterker usb,n ,men den har så høy lyd at jeg kan ikke høre på musikk engang. Hadde faren min vært normal så hadde jeg kunnet ha på litt lyd, men er avhengig å ha alt på det LAVESTE , selv det laveste er for høyt med den...
uten vanlig lyd er det bare å drite i å høre på musikk om faren min er hjemme.
Får jeg jobb stikker jeg....
uten vil jeg ikke ha leilighet tho
Høyreklikk på lydikonet i høyre hjørne, klikk på "playback devices", høyreklikk hvor enn du vill inni feltet på vinduet som popper opp, vær sikker på at "show disabled devices" er checked off, finn headsettet ditt på listen, høyreklikk og trykk enable.
Hvis den allerede er på, prøv å høyreklikk på "speakers", og så på "disable". Da må du også huske å gå inn igjen og trykke enable når du vil bruke høyttalerne dine, isteden for headset.
:^ ) hvis ikke det fungerer, så kan det hende du trenger driver til headsettet, eller kanskje ny driver til lydkort.
En klassekamerat hadde problemer med lyden hvor lyden ikke ville komme ut av høytalerne, og vi gjorde alt above men ingenting fungerte. Lyd kom ut av TVen though når hun kobla til HDMI. Hun måtte nok fikse nytt lydkort, hah.