Siden snøen er borte, så har jeg begynt å gå litt igjen frem og tilbake fra skolen. Har syk gangspærra bare av å gå litt >w< wtf.
Sykt at jeg enda går ned i vekt selv om jeg har vært ganske stillesittende hele vinteren. Nå skal jeg ta av meg mer vekt i sommer!
edit: jeg tror nok at kanskje mine klassekamerater ikke har noe tanke for andre elever i klassen sin. Det føles som at mange av dem ignorerer meg, men enda skal ta fra meg eller bruke meg. Det er unødvendig, og det sliter veldig på meg. I går kasta jeg opp på skolen, + at etter det endte jeg opp med sykt lavt blodsukker og helt syk migrene. Sånn var det hele dagen og enda litt i dag, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg kan ikke bare være dårlig pga slike ting.
I tillegg blir JEG nødt til å ta diverse elever i nakken fordi de driver med så mye KØDD rett og slett, og lærerne tar ikke affære når jeg sier ifra. Jeg har sagt ifra så ofte nå at jeg orker ikke mer. Det kommer til et punkt hvor jeg ikke vil dra på skolen en gang fordi det blir så mye bråk, hyling, skriking, bøker klasket ned i pultene, ting kasta inn i glasset på skapene slik at det blir en jævlig lyd, verktøy flyr rundt oss, og de viser NULL respekt for meg eller noen andre som gjerne vil jobbe, og de gir NULL respekt til lærere som bruker mye av sin jobb tid på dem bare for at det skal være bortkasta.
Før så brukte de å ta ut elevene som ikke oppførte seg. Nå blir de bare sittende og fortsette med dritten de holder på med, noe som er forstyrrende for meg som ikke klarer å konse så godt, og det har en tendens til å gi meg PTSD reaksjoner hvor jeg får panikk anfall pga lyder og bråk, og prosjektiler gjennom lufta og elever som beveger seg veldig brått rundt meg. I morgen skal jeg prøve å snakke med rådgiveren, men vet ikke hvor mye hun kan gjøre heller. Jeg kjenner ikke rektor, og derfor tørr jeg ikke snakke med han uten at noen går med.
,_, wtf.