Sorry ass men jeg liker ikke å ha creepy pokemon som hokjønn.. det friker meg litt ut. xD Ta feks en jente Geodude. Vattefakk.
Back you up on that dude, mange pokemon som bare passer til ett kjønn :3 hva med Lopunny f.eks? 8D
Haha, i hear ya. Dats sum femboy shit right durr. |D
Eller hva med en en jente Machamp?
Noe jeg faktisk fant tegninger av... *shudder*
Jeg har det bra. Jeg sto opp tidlig i dag fordi jeg skal ned i oslo og hente Two Worlds 2 som jeg har forhåndsbestilt. Det har fått blandede reaksjoner (mest på grunn av at verden var mindre enn lovet, ettersom den største øya på kartet blir kun brukt i multiplayer og kan ikke reises til i singelplayer, noe som ALDRI ble fortalt før spillets slipp), MEN.. til tross dette får det veldig bra kritikker. :3
Personlig gleder jeg meg til å senke tennene mine i det enorme magisystemet i spillet. Jeg siterer hjemmesiden til spillet:
"And the comprehensive magic system is also unbelievably flexible, thanks to the DEMONS
TM technology. Players can use a complex card system to create almost as many spells as they want from the five mana sources of Air, Water, Earth, Fire and Dark Magic. An imposing particle system also ensures that the magic effects are implemented in spectacular fashion."
Wee <3