Håper alle hadde en fin 17. Mai i går
Her foregår det en god del, så glemmer og skrive her desverre Dx
Ble ikke trukket opp i skriftelig eksamen, nå gjenstår det bare og se om jeg kommer opp i muntlig. Må opp i eksamen i hund, men vet enda ikke om det er nå snart, eller i Juni. Er vel ferdig med alle heldagsprøver ellers nå tror jeg, og skoledagene er i mange fag endelig mindre stressende, fordi vi ikke har stort og gjøre x3
Føste helgen i sommerferien skal jeg dra ned til kjæresten min, han har jeg ikke sett på ett år nå. Gleder meg veldig, samt veldig nærvøs OwO
Skal også kanskje få enda en katt :3 Jeg er ikke noe særlig kattemenneske, men hadde vært koselig og ha en katt som faktisk liker meg xD Denne katten blir i så fall mest mitt ansvar de første månedene, siden mamma er på hytta stort sett hele sommer :3
Ble også "påkjørt" forgie uke, og det var så vidt det ikke gikk fryktelig ille. Fikk også skylda for det, fordi jeg gikk hele 2cm utenfor forgjengerfeltet xD Hater når folk skriker på meg på den måten.. Så er så redd for at jeg ser dem når jeg reiser hjem fra praksis denne uka også, og at de skal skrike noe mer etter meg Dx
Er vel alt jeg har å si for denne gang