Kjeder meg... ikke mye spennende som har skjedd den siste tia... Endt opp på tiltak fra Nav, vert der i 4 uker allerede.
Så ville de seffølgelig ha meg 8 uker til der, greit nok for da får de kansje analysert litt mer. men ikke veit jeg...
bekymrer meg egentlig litt for hva dem kommer til å skrive, om jeg er / ikke er : arbeidsfør.
veit jeg ikke er 100% arbeidsfør, men jeg kunne sikkert klart 40% stilling.
åsså lurer jeg virkelig hva fastlegen surrer med, når jeg skulle få svar på prøvene mine... det var snart to uker sia det...
har også slutta å røyke, siste røyken var for 15 dager sia, blei litt lettere over ukes knekken. men merker jeg fortsatt er litt nikotin avhengig. ikke lett når man har en mor i huset som røyker nesten konstant.
ikke minst så er jeg veldig flytte klar for tia, dønn lei av huset, her dønn lei av å bo i by'n, dønn lei av befolkninga har jeg bor. Men jeg har en hybel jeg kan flytte til utt på landet, eneste som stopper meg er Nav...
4år uten sted å bo er ikke morro, å det har tæra på meg veldig over åra. ikke ble det lettere med att når jeg flytta herfra så var prisen den halve, nå er det svimende summer i omerådet og i omerådet jeg ønsker å flytte til.
sorry vis mye info, men jeg måtte bare få skrevet det ned. så sånn går no daga'n