Sov dårlig i natt på grunn av mareritt. Jed drømte at jeg hadde mange "sandworms" under huden som spiste seg rundt i kroppen.
Det jeg ikke skjønner er at smertene virker så ekte og det gjorde vondt å rive dem ut.
Jeg kunne se at de spiste seg dypere inn i kroppen og jeg begynnte å miste bevistheten, og da våknet jeg.
Jeg føler at det er mye jeg må gjøre i dag og sltier med skyldfølelse over det jeg ikke fikk gjort i går, selv om det bare var ting som angikk meg.
På grunn av at jeg jobber på nytt bofellesskap som er nystartet og bare har 2 vikarer som kan jobbe, så jobber jeg mindre totalt forde jeg jobber på 3 bofellesskap under en arbeidsgiver.
Jeg har bare jobba helg og noen få nattevakter etter at det nye bofellesskapet ble etablert og jeg vet at når jeg ikke jobber nok kan trigge deprasjonen for meg.
Jeg viste det kunne bli slikt, men jeg setter alltid andres behov forand mine egne og de trenkte folk med efaring raskt. På grunn av dette har jeg ikke rett på ferie frem til august eller til de har ansatt flere folk, som de jobber på spreng med.
Jeg liker å jobbe der, men nå føler jeg at jeg ikke jobber nok forde de trenger meg som backup på det nystarta bolellesskape, som fører til at jeg kun jobber min faste annenhver helg og når ingen andre kan jobbe.
Jeg sliter også veldig med skyld følelse over at jeg har fjerna broren min fra alle sosiale media etter at vi hadde en krangel over at han ikke ville kjøre meg hjem, som førte til at jeg gikk i 3 timer for å ta bussen hjem. Har ikke snakket med ham siden krangelen og vet ikke om jeg overreagerer, men noe av det han sa når vi krangler gjorde virkelig vondt.
Beklager at jeg bryr dere med mine problemer, tror det er på tide med en telefonsamtale med psykologen.