Feirer familie bursdag i dag.. er sikkert hyggelig men er litt for mange folk til at en grønn wuff skal føle seg komfortabel :s jeg har lyst til og ha det gøy og prate med folka og sånt med får ikke meg selv til og gjøre det og evakuerer til badet hver halvtime (såogsi)
Skal snart åpne pakker men jeg har ikke lyst, alle kommer til og følge med på meg og se på reaksjonen min når jeg ser gavene, og jeg greier ikke og vise at jeg liker ting og ender med og bli klein og redd. liker bedre når si sitter og spiser mat fordi da har jeg en unnskyldning til og ikke prate <.<
EDIT: åpning av pakkene gikk helt greit, har vært ganske kvalm i hele dag, så ikke mye kaker og shit på meg. Folka ville se "drakten" min som de hadde hørt så mye om tho xD kom ned i fursuiten og fikk mye mer positiv reaksjon enn det jeg forventa, (vet at noen av slektingene som var der er litt narrow-minded...) så det var gøy ^^
Har startet på nyttårsforsettet mitt, som var og skrive ned litt av hva som har skjedd vær dag i ett dokument, jeg som sliter med veldig dårlig hukommelse trenger det xD noen dager kan jeg skrive en side andre dager bare noen ord om jeg vil, målet er og få skrevet noe hver dag ^^