jeg hater at folk legger ut bildet av meg.
brodern gjorde det her om dagen og jeg ser ut som DET trollet. Ikke at jeg ikke ser ut som et troll i alle bilder som blir tatt av noen andre enn meg, men still. utrolig ubehagelig, vil ikke at sjefen skal finne DET bildet, men orka ikke starte drama....
so yeah
foreldre har også en del bilder av meg. uff....
Awwww, så dumt!
Folk kan si hva de vil, i bunn og grunn er det opp til deg og du vil ha bilder ute av deg selv og om folk legger dem ut uten samtykke er det strengt tatt egentlig ulovlig, så folk kan si hva de vil om du ber dem om å fjerne ting, du har all rett til det og de får pent bare høre etter.
------
Megge-krønikene fortsetter! Hun ene i flaten min har spilt julemusikk DRITHØYT i hele dag. Typ så høyt at jeg trodde jeg hadde satt på noe på dataen ved et uhell. Det var som om musikken var inne på rommet mitt. Hun har spilt og spilt, og nå som klokka ble rundt ti på halv ett orka jeg ikke mer. Jeg ba henne pent om å lukke døren. Ikke skru av musikken, men lukke døren bare for å dempe det litt siden hun har rom på andre siden av gangen for meg. "Javel, men det er det ENESTE måten jeg kan jobbe på. Jeg får vel legge meg, da."
Sorry mac, men den guilt trippinga kunne du spart deg for. Over midtnatt i et bofellesskap er det vel regnet som folkeskikk å ikke spille drithøy musikk. Jeg forklarte henne at jeg aldri ba henne skru av musikken og at hun gjerne må fortsette å høre, men med lukket dør og gjerne litt lavere musikk. "Spiller ingen rolle, dette er MIN måte å jobbe på! Visste ikke at du var hjemme engang. Håper du får sove, da.
))"
Hjemme eller ikke - dropp drithøy musikk midt på natta, da, værsåsnill? Og hvor ellers skulle jeg vært? Universitetet? Midt på natten? På byen? De kjenner meg godt nok til å vite at jeg sjeldent er ute på ukedager. Sorry for rant, og sorry for at jeg virker som en drama queen og ei megge men jeg orker bare ikke tanken på å miste en natts søvn igjen pga. bråk. :|