(Skriver dette på en smarttelefon, så det er fare for skriveleifer)
Sitter omsider på flytoget på vei mot Asker, etter å ha tilbrakt en uke i Berlin. Blir nesten litt vemodig av å tenke på at det er over alt, men er mest glad for å ha fått et veldig minnerikt con. Skarpen og jeg hadde egentlig ikke tenkt til å dra pga pengemangel, men da jeg fikk en ganske stor sum igjen på skatten spontanbestemte vi oss for å dra likevel. Og å holde det hemmelig. Så i tre måneder latet vi som om vi ikke skulle dra. Og da vi klarte å komme oss helt til hotellet før vi møtte mesteparten av vennenegjengen vår, var det mange morsomme reaksjoner. Første kvelden virret vi bare rundt til vi deltok i bursdagsfeiringen til Cyndi. Den endte med en romfest hos oss, der vi fikk bli kjent med Scarecrow, Karakina, Rotarr og WolfyNail. Piro og den nye typen hans kom også etterhvert og vi hadde det veldig moro sammen.
Dagen derpå husker jeg ikke så mye av, bortsett fra at den inkluderte romfest hos Wolftale og Joon, middag på asiatisk restaurant og "nachspiel" hos Piro med kazookie som gikk amok med en laptop fordi han absolutt skulle høre Tsjajkovskij.
Dagene i midten av connet er egentlig bare en stor blur med alkohol, hangovers og kule folk. Men jeg husker at vi en kveld var med på flaggermusfóring, som var et av veledighetseventene. Det varte ca. 30 minutter og sluttet med at vi fikk ta på en flaggermus. Det var så verdt 3 euro og den timen vi stod i kø for å få billetter. En annen kveld brukte Axel 150 euro på drikke (Jägermeister) til meg, Templa og Sarah. Den kvelden var
veldig gøy, dagen derpå not so much.
På søndagen dro vi til Tierpark som er Europas største dyrehage. Elns. Vi gikk i 8 timer og enda fikk vi ikke sett alt. Men jeg fikk klappe en lemur. Og se en sjøku og snøleopardunger så det var en veldig veldig fin tur. Etter middag og et langt bad for å reparere de slitne kroppene våres hang vi litt til med nye og gamle bekjentskaper før vi kom oss i seng. Dagen i dag gikk med til søvn, pakking, farvel og enda mer søvn.
Jobb i morgen. Skulle ønske jeg hadde tatt meg en dag til med fri. T__T
All in all, best con so far, I think. Er flere morsomme episoder jeg kommer på innimellom og om du har lest alt og fremdeles vil høre mer, får du poke meg. Sry for wall of text.
<3