jeg har en ganske teit sosial angst, så å gå utfor min egen dør alene er ekstremt slitsomt for hodet mitt og kroppen min. Men hvis jeg har noe å fokusere på, som et dyr eller en annen person mens jeg går, så blir alt mye lettere.
Men foreldre vil ikke dra med meg, egentlig vil fint lite andre mennesker dra med meg. Som da ender i at jeg må gå alene og få panikkanfall når jeg kommer hjem igjen, eller ikke gå i det hele tatt. Jo flere ganger jeg går alene, jo større blir redselen for å gå alene.
Det er det som er så flott med å ha tantebarn på besøk, da kan jo han være med! Han blir gladlig med om han får en is eller noe annet hos meg, og han hjelper til med å bære om det blir mye. Han er også litt hyper, så jeg har mye å passe på som da redirecter hodet mitt på han isteden på alt rundt meg. Han er også en flink handleliste, hhaha.
Da ble det mat på meg i kveld og, mat som jeg ikke blir dårlig av, that is. Folka her er flink til å kjøpe ting jeg er alergisk mot/blir generelt sett dårlig av :p