Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Lurer på hvorfor det må koste flesk å få vitnemålet oversatt til engelsk, men nå er det i hvertfall fiksa.
nettopp sett S1 av Kill la Kill, ganske så spesiell anime.. kanskje litt vel lettkledd for å bli tatt særiøst, men det er kill la kill, så kan ikke bli tatt særriøst xDmen soundtrackene er veldig bra! Top 2 i følge meg er > Kill La Kill OST- Kiryuin Ragyo Theme Kill La Kill OST - Nui Harime Theme
Sitat fra: Arrius på 28. jun, 2014, 21:42nettopp sett S1 av Kill la Kill, ganske så spesiell anime.. kanskje litt vel lettkledd for å bli tatt særiøst, men det er kill la kill, så kan ikke bli tatt særriøst xDmen soundtrackene er veldig bra! Top 2 i følge meg er > Kill La Kill OST- Kiryuin Ragyo Theme Kill La Kill OST - Nui Harime Themeo.O tysk med japansk dialekt... kinda cringy
Jeg har så lyst til å farge håret til en pastellfarge, men jeg har liksom..... superduperjomfruhår. Jeg har aldri farget det. Ever. Ikke stripet det engang.Føler det blir litt drastisk å liksom drepe det ved å bleke det. Selv om jeg har blondt hår er det langtifra blondt nok til at å farge det rett til en annen farge og at det fortsatt blir bra.