Jeg har det fiint. ^^ Jeg har akkurat kommet fra veninna mi i Ålesund, så jeg sitter på skolen i skrivende øyeblikk. xD Jeg er dautrøtt, men det er ikke så rart med 3-4 timers søvn. Eheh. Jeg var overtrøtt på konserten hennes i går også, så når hun introduserte meg for noen av vennene sine der hun bodde, så var jeg så sosial og utadvent som jeg ikke har vert på _EVIGHETER_. xD
Jeg dro sammen med to kompiser av meg i går, så vi hadde en halvtime på å rekke bussen som gikk til Ålesund når de kom. Men, så fant vi ut at han ene hadde glemt igjen noe der han jobbet (Han jobbet på Stadionen, som ligger sånn på andre siden av byen). Såå, jeg endte opp med å drasse på en gigantisk BAG gjennom hele byen, i konstant jogg (jeg lå etter de andre, jeg fikk _all_ bagasje XD). Da jeg endelig kom frem, var det 10 minutter igjen til bussen gikk, og vi måtte LØPE TILBAKE igjen med ennå mer bagasje og rakk bussen så vidt. Tror det så ganske komisk ut med tre skrullinger løpe for livet på glattisen, igjennom hele byen. Jaja, gøy var det iallefall. xD
Såå, vi tok bussen i to timer mot Ålesund, og vi satt og snakket konstant. Om ALT mulig. |D Kjempemorsomt. Sååå, dro vi til veninna mi sin leilighet, plasserte fra oss bagasjen og dro på stedet hun skulle synge. Det var julekonsert med klassen hennes, kjempekoselig. <3
Hanna er kjempeflink til å synge. Jeg filmet henne, så om jeg får tillatelse av henne, kan jeg vise dere :3 Men jeg la merke til at alle andre fremføringer failet hardt. xDD Bortsett fra Hanna sin, og en annen. Enten så kom trommisen løpende ut på scena fordi han var for sein, så mistern trommestikkene mens han spiller, andre mistet pluggen til el-gitaren, mens enkelte sang feil og måtte begynne på nytt. Programlederne for showet hadde .. spesiell humor. xD; Men så er de sunnmøringer. |D høhøhø. Men de var flinke da. ^^
Etter det var ferdig, så presanterte Hanna meg for klassen hennes og vennene hun hang med på skoletiden og kjæresten hennes. Kjempegøy, jeg gikk rundt og snakket med alle. Så spurte hun ene hvor jeg kom fra, så sa jeg "Essvåja" med en sær stemme. Tror Moonie vet hva jeg snakker om. 8D Men uansett. Hun skulle imitere meg, og klarte ikke uttale det, så vi ble bare stående og le siden hun hørtes ut som hun hadde fullt av druer i kjeften mens hun uttalte det. xDD Jaja, kjempekos. Etter det, så dro vi til Hanna sin hybel og spiste pizza og snakket nonsense. Så.. La vi oss klokka ett-to, og jeg måtte opp klokka fem for å ta bussen som gikk 6 fra Ålesund. Og rakk skolen sånn AKKURAT. .. eller, fem minutter forseint. Menmen. C:
Jeg har det fint med andre ord. Jeg er i tegneekstase, og jeg vil sy på Umbreon-kostymet mitt. :C