Vi har plantet en ID tag i alle furs, les mer om det.
Våkna og plutselig merker jeg at det lukter sterkt med kattedritt, og så viser det seg at katta har lagt igjen en diger dritt under senga mi. -.-
huehuueuhueuu jeg er tom for pepis.jeg har en tendens til å ikke klare å holde meg våken når jeg ikke drikker pepsi/cola. Det er teit og kind of betyr at jeg må gå å handle meg noe pepsi. ELLER begynne å drikke kaffe, men tror kanskje pepsi er et bedre valg, idk.pepis pepis pepis pepis pepis pepis
Sitat fra: Skyee på 24. mar, 2014, 13:00huehuueuhueuu jeg er tom for pepis.jeg har en tendens til å ikke klare å holde meg våken når jeg ikke drikker pepsi/cola. Det er teit og kind of betyr at jeg må gå å handle meg noe pepsi. ELLER begynne å drikke kaffe, men tror kanskje pepsi er et bedre valg, idk.pepis pepis pepis pepis pepis pepisVar ganske avhenging av Pepsi i mine yngre dager. Pepsi t-skjorte, Pepsi manifest, Pepsi gaming clan (Pepsi Ligaen), og en 1-2 liter hver dag, og generell forakt mot coca cola folk. Beste hadde jo vært å klare å holde seg unna kaffe og søtsaker ! men min rekkefølge er at kaffe er bedre enn brus, og brus er bedre enn energidrikk, på en "sunnhetsskala".
Sitat fra: NooK på 24. mar, 2014, 14:15Sitat fra: Skyee på 24. mar, 2014, 13:00huehuueuhueuu jeg er tom for pepis.jeg har en tendens til å ikke klare å holde meg våken når jeg ikke drikker pepsi/cola. Det er teit og kind of betyr at jeg må gå å handle meg noe pepsi. ELLER begynne å drikke kaffe, men tror kanskje pepsi er et bedre valg, idk.pepis pepis pepis pepis pepis pepisVar ganske avhenging av Pepsi i mine yngre dager. Pepsi t-skjorte, Pepsi manifest, Pepsi gaming clan (Pepsi Ligaen), og en 1-2 liter hver dag, og generell forakt mot coca cola folk. Beste hadde jo vært å klare å holde seg unna kaffe og søtsaker ! men min rekkefølge er at kaffe er bedre enn brus, og brus er bedre enn energidrikk, på en "sunnhetsskala".Jeg syns vanelig coca cola er bedre enn pepsi max, men pepsi max er bedre en cola zero.så ehehheh. Må holde meg til light brus pga diabetes.Holder ingen side, syns det er litt teit :p------Har laget masse pixel art i det siste, pixelart er skøyyy :3
nå har jeg ingen følelse i tunga...xD
Det er så jævlig gøy at legen min bryter taushetsplikten for andre gang...
Sitat fra: Paya på 25. mar, 2014, 16:42Det er så jævlig gøy at legen min bryter taushetsplikten for andre gang... Må ikke finne deg i deg. Ta det eventuelt opp med politi vis du mener legen bryter taushetsplikten.
Tørr ikke, vet moren min "dreper" meg om jeg gjør det :I