Kjenner jeg meg ganske ensom nå. Har visst vært ensom lenge også. Trodde jeg hadde noe i fjor, opp til nyåret. Men ting hadde visst ikke gått så bra som jeg håpet, og grunnene fikk jeg vite i ettertid. Og mye annet i mellom. Jeg har blitt litt fjern av å tenke på det og skylder på meg selv.
Prøvde å ikke tenke så mye på alt det der i går, så fikk jeg en klem jeg satte stor pris på, men som ødela alle defensive barrierer psyken min har satt opp, har ikke hatt kroppslig kontakt på lenge, og klemmen minnet meg bare om for mye tungt og hva vil ha og ikke har. Ikke minst hvordan ting er min feil. Satt å grein på offentlig transport i går, så prøvde jeg å sove et par timer.
Tenkte å dra på meets ville muntre meg opp. Dessverre så er ikke økonomien min særlig tilstrekkelig, so that's a bummer. Vil gjerne dra på et par meets men det virker at det som standard skal brukes 200 - 400 kr på et eller annet på meets, som på et spisested.
Men det er min feil at det er sånn i økonomien for meg siden jeg selv bruker opp pengene mine på laserhårfjerningsbehandling og medisiner mot bl.a. håravfall og androgener. Samt psykolog-, legetimer og blodprøver, og noen ganger kiropraktor når ryggen er for vond. Hadde vært fint om Rikshospitalet ga meg blåresepter istedet for hvit. >:V
Heldigvis er det et meet i helgen som ikke er så dyrt, man betaler bare for billetter dit og en liten 50-lapp for middag så det er fint. Får henge med en del folk jeg savner og kanskje det hjelper litt på ensomheten.