I går fikk jeg vite noe jeg aller helst skulle ønske jeg kunne vært foruten. Har tatt det opp med de det gjelder.
Og hvorfor i helvete går noen, som hater meg og skaper jævelskap i livet mitt, inn på min Twitter og favoriserer innleggene mine? :O
Tok forresten blodprøver i morges, 4 glass, til kontrollprøve for behandling på Rikshospitalet. Jeg sjanglende på veien hjem, kjøpte noe sjokolade, ble nesten påkjørt av en buss som kjørte på rødt, med en gang jeg kom inn døren sovnet jeg på sofaen i tre timer. Det var ganske godt å spise sjokoladen etterpå.
*hugs*
Noen folk er bare helt jævlige :I Skjønner ikke at folk gidder, spes ikke mot deg som virker som en superflott person c:
Angående det førstnevnte så er ikke noen jævlige med meg, jeg skulle bare ønske jeg ikke fikk vite det jeg fikk vite i det hele tatt. Jeg likte det jeg trodde var sannheten før jeg fikk vite det mye mer komfortabel.
Fra da jeg skrev det der til nå var jeg i sentrum en tur til, dro på en butikk jeg liker og hilste på. Dagen min har ikke vært ødelagt
Jeg gjør en del feil av og til det vet jeg. Men ting ordner seg som regel, selv om det blir litt for mye.
Fikk "tilbake" en venninne i dag også. Trodde hun stod på parti med hun som plager meg.
Takk for støtten. Sjokoladen hjalp også en del.
Den fortjente jeg etter å ikke besvime når jeg tok prøvene og kom meg hjem i beste velgående.
I går fikk jeg vite noe jeg aller helst skulle ønske jeg kunne vært foruten. Har tatt det opp med de det gjelder.
Som engelskmenna sier: "Ignorance is bliss".
Men er det ikke litt greie med et nei, enn å konstant gå rundt med usikkerhet?
"Nei" kan man oftest gjør noe med. "Usikkerhet" må man bare vente enda lenger (my pet peevee).
Dog erkjenner at jeg at kjenner for lite til saken, så fullt mulig mitt svar er helt feil.
Det var noe jeg skulle vært foruten for da hadde jeg ikke blitt trist og fortsette å være glad på et par venners vegner, men det jeg fikk høre gikk litt mer inn på meg en anntatt. "Ignorance is bliss" hadde passet meg utmerket i dette tilfellet, så kunne jeg fortsette å være glad på andres vegne.