Husverten koblet ned nettet sitt i går så har ikke internett andre steder en på telefonen. Etter mye om og men har vi fått bestilt nett fra Get.
Viser seg at Get og Posten kan være skikkelig teite. Sistnevnte visste vi allerede var teit da.
Det skulle komme pakke med modem og GetBox hjem på døren i dag mellom 17 og 20. Så satt hjemme, plutselig kom det en tekstmelding som sa at leveransen skulle komme på mandag i stedet. Jeg ringte Get, de sa Posten rotet det til fordi det var for dårlig vær til å levere i dag, jeg så ut og sa det var bare tull, det var bare litt overskyet ute.
Og jeg ville ikke vente til mandag, jeg ble lovt et produkt og hadde lagt kvelden min tilrette for leveransen. Så Get ga meg alternativet å gå til Elkjøp for å hente modem og GetBox, men det hadde de ikke der, så jeg gikk til Spaceworld i Storgata, de hadde heller ikke. Fyren i kassen så skikkelig oppgitt ut da han la til de i butikken hadde sagt ifra til Get at de har varer og at Get må slutte å sende kunder til dem uten å sjekke med dem først. Jeg ringte Get igjen, tok 15 minutter å få kontakt med dem. Fyren på telefonen bare beklaget på vegne av Get. Og vi kom til enighet om at jeg skal hente det teite modemet på kontorene deres i morgen.
Så i morgen blir WoW, Netflix og Minecraft i morgen! Noe mer tull så blir jeg sint
Har ikke så veldig godt inntrykk av Get lenger. De nekter fast IP. Kanskje jeg bare skal finne en annen bredbåndsleverandør. Hva syns dere? Noen å anbefale i Oslo?