Its not like I'm up all night because its fun.
Its not like I eat all the cookies when low blood sugar because I am greedy and wants to steal from you.
Its not like I play loud music to bother you.
I stay up at night because I can't sleep. You probably don't understand because you're not me, and you never even try to understand when I try to explain.
I eat everything because I panic, and because I am basically not in control when my blood sugar is at such levels.
I play loud music to forget sad things that usually bother me.
I am trying to fix things, and soon I'll be moving out. No worries. I'll leave you alone and you'll probably never see me again. At least not in a close future.
------
jeg har på følelsene at jeg ikke kommer til å takle "normale" jobber med mindre jeg finner noe jeg kan holde angstene mine i sjakk i. Så har liksom den følelsen at jeg kommer til å være en som snylter på nav which I will not be proud of mind you.
Hodet mitt er så full av fuck, prøver å fikse hodet mitt, men det er ikke så enkelt. Hadde jeg bare kunne _gjort_ ting som "normale" folk kan, så hadde jeg for svarte gjort det.
Og yes, på tide å hoppe til køys. Jeg er dævvtrøtt og aner ikke helt hvorfor jeg satt oppe til nå.
god natt/morgen I suppose...