Jeg ga F i å leke på forumet en stund pga visse klager på min ordbruk. Men jeg føler det er kjedelig å ikke kunne tøyse på forumet selv om jeg føler jeg ikke nødvendigvis sier noe viktig. Jeg blir ikke å endre ordbruken om noen snakker til meg privat though (typ PM eller skype, eller noe annet?) så jau, jeg er grom i kjeften, det må du nesten leve med.
Anyhow, som en oppdatering på min faktiske status, som dette emnet handler om, så har jeg i det siste vært hos en dame og prøvd ut "Kognitiv terapi" for at depresjon og angst skal bli lettere å leve med. Sist tok jeg en del tester, for å se hvor jeg ligger i landskapet. Jeg hadde høyt på det meste, utenom ting som skulle tilsi at jeg var gal, som syner og diverse sånne ting. Det viste seg også at jeg har høyt på tvangstanker, noe jeg egentlig ikke føler jeg har et problem med, men det kan jo være litt irriterende å MÅTTE gå på de hvite linjene, eller vær andre firkant i gulvet på butikken etc.
Jeg har det egentlig ganske dårlig og vondt både fysisk og psykisk og jeg vet ikke helt..
Men siden man absolutt må være positive her inne, så kan jeg jo si at jeg skal tvinge meg på kino med noen folk senere i dag. hurra I suppose.