Det at insulinpumpa mi gikk konken, og at vi ikke har noe reserve har gjort at jeg har gått to dager med kjempehøyt blodsukker. Resultatet av det er at jeg blir kjempesyk.. Det var nesten så jeg ikke takla å gå til helsesenteret i dag for å snakke med noen som skal hjelpe meg.
De som ikke tåler snakk om oppkast kan la være å lese det under, you have been warned.
Oppkast i alle vinkler. Jeg tror ikke jeg noen gang har kasta opp bare vann alene... det var spess. Og mye mer behagelig enn å kaste opp typen mat <_<
håper jeg blir bedre etterhvert, siden det her er skikkelig ikke godt... Noe som er veldig teit though, vi hadde akkurat middag, folka mine hadde lagd suppe kun for min del fordi det er lettere å få ned når man er kvalm og dårlig. Når jeg ligger her på sofaen, så er jeg forsåvidt ikke kjempekvalm, egentlig bare svak i beina og sånt, og da får jeg matlyst. Men når jeg reiser meg, og skal gå ned for å spise, da blir jeg dårlig igjen, og da forsvinner matlysta. DET er slemt gjort av kroppen min :C