Slitsom dag i dag.
foreldra mine er bare sure, og gir meg skjennepreiken på alt de kan finne på å kjefte på meg for. I tilleg kaller de meg useless og kaster i fjeset mitt at jeg bare burde slutte på skole og få meg jobb istede.
kjempe encouraging, hjelper virkelig på depresjonene mine.
hurra!!!!!
En bra ting som skjer i dag er jo at jeg og Logen skal spille WoW sammen i dag! det blir fint, så lenge foreldra mine gir meg en pause. Jeg har fått ress-scroll og hele pakka fra den Logen, så det blir happy happy funtimes med logenboiii. Håper jeg.
i tilleg får jeg insta lvl80 char også, gøy!
Ik the feeling,gud å mye dritt jeg får slengt i tryne hver uke og de skriker høyt, søkt om leilighet.
Det er så ille at det går utover meg mentalt, utviklet angst anfall i fjord, skjedde mye annet dritt og da... men må drive å ta piller for nervene hele tiden for å fungere normalt..ugh
woh, ny wow patch omfg
bortsett fra at jeg har levla druiden min i hele dag da, lawl
fra eh... 45-48 ca
eneste som har irritert vette av meg er de fordømrade tankene som tror de er så pro og ikke klarer å holde aggro engang, men derimot skylder på meg som er healeren :v Excuse me ..fokuser på å holde aggro isteden for å waiste time på å klage over meg når du ikke klarer å holde aggro eller noe og alle bare insta dør uten at man rekker å reagere.
også kom venninna mi på senere i dag da og sa sorry for at hun var sånn asadadsr fuck deg! kjeft! I går, awww
I undersand, folk hun kjenner har blitt slått ned å knivstukki osv stuff da .__.