Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Sitat fra: Arrius på 06. aug, 2013, 23:32sitter å tenke over hva jeg ikke har tatt med meg i baggen, jeg skal trossalt være borte i et helt jævla år i forsvaret.. liten bag, og mye som skal med D: NÆRVER1!!Vent til du kommer i ut i tjeneste, på rekrutten har du kke bruk for så mye personlig stash uansett.
sitter å tenke over hva jeg ikke har tatt med meg i baggen, jeg skal trossalt være borte i et helt jævla år i forsvaret.. liten bag, og mye som skal med D: NÆRVER1!!
Skal ta teoriprøven for førerkort idag. Wish me good luck x_x
Sitat fra: UsagiKun på 08. aug, 2013, 10:22Skal ta teoriprøven for førerkort idag. Wish me good luck x_xLykke til. Bare hold huet kalt og tenk deg om før du svarer så skal det nokk gå bra
Prøver å rette opp i døgnrytmen, kommet godt på vei med å stå opp 07:00. Spilt litt, rydda og ordna litt og nå skal det tegnes mens jeg hører på Muse ^^Like my status if you like my status!
Sitat fra: Piro på 08. aug, 2013, 19:35Prøver å rette opp i døgnrytmen, kommet godt på vei med å stå opp 07:00. Spilt litt, rydda og ordna litt og nå skal det tegnes mens jeg hører på Muse ^^Like my status if you like my status!Nanan synes godt om dette.
Skulle liksom ha fri i dag jeg, men ser ut som jeg må jobbe likevel x)
møte i dag. ughh~ samt foreldra er der.. og de ville jeg skulle bli med dem etterpå og luke hagen og ordne