Vi har en FAQ, den er til for å leses.
På Jafnadhr. Håper det blir flere furries her neste år.
Henger meg på ødelagt døgnrytme, får knapt sove om nettene Men null stress, er faktisk opplagt om dagene, så det gjør faktisk ikkje noe. ^^Har spist deilig mat med Piro idag, men vi har ikkje gjort så mye idag egentlig.
Sitat fra: Zaty på 10. jul, 2013, 22:33Henger meg på ødelagt døgnrytme, får knapt sove om nettene Men null stress, er faktisk opplagt om dagene, så det gjør faktisk ikkje noe. ^^Har spist deilig mat med Piro idag, men vi har ikkje gjort så mye idag egentlig. We never do sheeeeeeeet!
Sitat fra: Piro på 10. jul, 2013, 23:25Sitat fra: Zaty på 10. jul, 2013, 22:33Henger meg på ødelagt døgnrytme, får knapt sove om nettene Men null stress, er faktisk opplagt om dagene, så det gjør faktisk ikkje noe. ^^Har spist deilig mat med Piro idag, men vi har ikkje gjort så mye idag egentlig. We never do sheeeeeeeet!To do sheeeeeeeet or not to do sheeeeeeeet? That IS the question
Fått plass på dataelektroniker linja (VG3) på Borg Videregående skole! (Sarpsborg)Blir ikke digg å pendle 40km hver vei et helt år though. :/
Det er veldig langt. Ingen mulighet til å bo nærmere?Hvis det er 40km pendling har du nemlig rett til borteboerstipend