Nååååå. Er jeg sliten. xD
Jeg stod opp grytidlig for å dra til Ålesund, siden jeg skulle møte MouseClick. Så jeg skulle egentlig dusje før jeg dro, men jeg forsov meg. .. så jeg hoppet i dusjen likevel, herregud så stress det var. xD;
Jeg gredde meg på bussen og stelte meg skikkelig på fergedoen. .. grøss. Det var litt flaut. Men det gikk nå bra. :'D
Ei mor med en unge kom inn på doen også, og ungen ville ikke bæsje fordi den sa at jeg hørte på ham. xD;
Jeg begynte å le, samme gjorde mora. Men oh well. Jeg tusla rundt i Ålesund før jeg møtte på MouseClick, og der fant jeg et par sko jeg har sikla på lenge. .. som egnetlig koster over 1000 lappen, men de var på salg for 299,-!
Squeeeee ;u;
MouseClick mobbet meg litt for det, slemmingen. :c
Så vi møttes og snakket og lo, kjøpte oss milkshake og satte oss i trappa i Ålesund sentrum, likeved kanalen. .. der satt han og snakket fisk.
Nei, srsly. Han kunne så mye, jeg satt der og .. uhm. "WHAT HVORDAN KAN DU SE DET NÅR FISKEN ER SÅNN 5CM LANG D:"
Dama som satt bak oss ble litt wtf tror jeg. Man kan snart ha en intelligent samtale med meg om alt, føler jeg. XD
Sååå.. fant vi ut at vi skulle spontanreise på atlanterhavsparken siden jeg fikk bidrag i dag. :'D
Det var kos. Men vi kom inn gratis! ^_^
Det var herlig. Der så vi på masse fisker og sånn. Vi så også et steinbitpar, awww, de var søte. XD Nei seriøst, de lå og koste!
Ogsåååå... blekksprut. Den var awesome. Det var to stk i det akvariet, og de hadde catfight om en hule. Det var gøy å se på, siden de skiftet farge. owo
*amazed*
Også stod Mouseclick og snakket med en han jobbet med der eller noe, mens jeg drev med hånda i et slags lite basseng. Så kom det en slags fisketing og begynte å kose hånda mi. Jeg ble så satt ut, en kjælen fisk wtf. XDD DEN VAR SØØØT JEG VIL HA EN SÅNN
Ehm. .. nå må jeg egentlig gå. Men det var kjempekoselig dag. Med creepy unger som stirrer slushen din i hjel og diverse. *meep*
Første skoledag i morra. I can not has wait plz. Jeg gleder meg. n_n