Con crud for første gang x,X
Gleder meg til å bli ferdig med min første con crud, så er jeg imun mot så mange flere typer forkjølelser! HEEHEEE. Always look at the bright side of life, am I right? xD
---
Driver å lærer meg sangen Brothers, fra FMA. hEHEheHEHE.
jeg elskker deg, gift deg med meg, brothers er en så fin sang.
er litt engstelig nå, jeg hadde ikke råd til husleia denne gangen, kastet in det jeg kunne og ga beskjed om at de får resten til mandagen om det var greit, men de er jævla spess folk. Verksted oppholde kostet litt mere enn anntattt, spesielt når vi må være her helt til fredagen ser det ut som, skulle egentlig ha dratt i går etter planen, men deler er forsinket og visse folk er tilbakestående i visse sammenheng.
en skrue og en gjengestang kom på 9k..gjengestanga er på lån...og momsen kom på 18:..dobbelt av hva mutteren kostet jo ffs! Stakkars chiefen måtte cashe ut fra egen lomme for å få den fra danskebåten i KRistiansand for de sendte de to småtinga med ferga, wtf? Plus verkstedet vi er på legger ned i OKtober og derfor var de ikke kredittverdige:.
er så mye dumt, så nestegang dette skjer tar skippern oss med på fylla frem og tilbake på danskeferga..er billigere..fylla til danmark, hente skrua, fylla tilbake...rough regnet kostnad: 9k imot 27 tilsammen...
øverste var en spøk, må ha skjedd en feil ett eller annet sted