Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
<.< fikk en vond tanke som fikk meg til å se et monster på rommet til Dax... det var skummelt. heldigvis så fikk Dax roet meg ned.... ~
DEN HUNDENJEG KLIKKERHJELP.
Sitat fra: Skyee på 12. apr, 2013, 19:38DEN HUNDENJEG KLIKKERHJELP.haha, trøbbel? Om det hjelper så fant bikkjen ut at hun skulle kaste opp midt i et travelt bilkryss igår... ikke lite heller, og solid nok til at måtte finne en måte å få det vekk på xD (Om det er din så er det å elske den med hat, om det er naboen sin er 100% hat a-ok xD) Nå har eg forresten slasket vekk hele dagen på jobb uten å gjøre noe :// jaja, eg e jo først på jobb i morgen så må ta det dobbelt opp da xD (sikkert)
Sitat fra: Formicidae på 12. apr, 2013, 20:18Sitat fra: Skyee på 12. apr, 2013, 19:38DEN HUNDENJEG KLIKKERHJELP.haha, trøbbel? Om det hjelper så fant bikkjen ut at hun skulle kaste opp midt i et travelt bilkryss igår... ikke lite heller, og solid nok til at måtte finne en måte å få det vekk på xD (Om det er din så er det å elske den med hat, om det er naboen sin er 100% hat a-ok xD) Nå har eg forresten slasket vekk hele dagen på jobb uten å gjøre noe :// jaja, eg e jo først på jobb i morgen så må ta det dobbelt opp da xD (sikkert)Det er noen som eier en hund over veien, de lar den ut på verandaen. Og de klarer ikke å få sin egen hund til å holde kjeft.til og med jeg kan trene opp en hund til å holde kjeft. og jeg er noob når det gjelder å trene doges.Jeg er syk og prøver å slappe av ehfyudsgfh ;_;
Sitat fra: Skyee på 12. apr, 2013, 20:35Sitat fra: Formicidae på 12. apr, 2013, 20:18Sitat fra: Skyee på 12. apr, 2013, 19:38DEN HUNDENJEG KLIKKERHJELP.haha, trøbbel? Om det hjelper så fant bikkjen ut at hun skulle kaste opp midt i et travelt bilkryss igår... ikke lite heller, og solid nok til at måtte finne en måte å få det vekk på xD (Om det er din så er det å elske den med hat, om det er naboen sin er 100% hat a-ok xD) Nå har eg forresten slasket vekk hele dagen på jobb uten å gjøre noe :// jaja, eg e jo først på jobb i morgen så må ta det dobbelt opp da xD (sikkert)Det er noen som eier en hund over veien, de lar den ut på verandaen. Og de klarer ikke å få sin egen hund til å holde kjeft.til og med jeg kan trene opp en hund til å holde kjeft. og jeg er noob når det gjelder å trene doges.Jeg er syk og prøver å slappe av ehfyudsgfh ;_;samme som nabohunden i underetasjen da... bjeffer non-stop hele dagen -_- den har til og med bitt meg når eg gikk forbi, men kun i tøyet da og ikke noe sår. *gir deg rifle med bedøvelses-pil* Og nå føler eg meg effektiv faktisk gjort det eg skulle D: på rekord-tid
Pffff, det var da ikke noe kult fly?THIS is my kind of plane =w= Ut på tur med huuunnndddd
Vil fly med dette selskapet :pLion-air.jpg
Sitat fra: Leophan på 13. apr, 2013, 13:00Vil fly med dette selskapet :pLion-air.jpgTjaaaaa.http://www.news.com.au/travel/news/plane-crashes-off-coast-of-bali/story-e6frfq80-1226619817622
Jeg liker å superlime fingrene mine sammen og blø neseblod samtidig <33
Sitat fra: Paya på 13. apr, 2013, 23:59Jeg liker å superlime fingrene mine sammen og blø neseblod samtidig <33haha woot ?skal sies, at jeg bynte å blø neseblod mens jeg spilte lol.. også nyste jeg mens jeg skulle bytte papir.. xD
Sitat fra: Arrius på 14. apr, 2013, 00:06Sitat fra: Paya på 13. apr, 2013, 23:59Jeg liker å superlime fingrene mine sammen og blø neseblod samtidig <33haha woot ?skal sies, at jeg bynte å blø neseblod mens jeg spilte lol.. også nyste jeg mens jeg skulle bytte papir.. xDHadde jo vært perfekt hvis du hadde spilt et zombie-spill xDHar akkurat spist bursdagsfrokost med familien til kjæresten min fordi hun har bursdag idag C: