Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Sitat fra: Pumzie på 20. mar, 2013, 08:55Fikk mail fra komplett om at et nytt tegnebrett er sendt min vei nå. Yay! <3Vurderer så skaffe meg det selv =O Jobbet med en her om dagen som brukte det til alt mulig på datamaskinen egentlig, så virker veldig praktisk når man vender seg til det :3 Hvordan type kjøpte du?
Fikk mail fra komplett om at et nytt tegnebrett er sendt min vei nå. Yay! <3
Sitat fra: Raiira på 19. mar, 2013, 15:34Fikk den nye pc'en min for 1 uke siden, og den slutta brått å virke. Er både sinna og lei meg...Send den tilbake med en gang du, og få den reparert. Så lenge du ikke har mistet den i bakken, kastet den i veggen eller sølt vann på den er det en reklamasjonssak om noe er feil, og da betaler du ingenting.
Fikk den nye pc'en min for 1 uke siden, og den slutta brått å virke. Er både sinna og lei meg...
Drev å stylet håret på do, og så låste noen opp døra fra utsiden med en mynt fordi de ville se :/
Sitat fra: UsagiKun på 20. mar, 2013, 09:22Sitat fra: Pumzie på 20. mar, 2013, 08:55Fikk mail fra komplett om at et nytt tegnebrett er sendt min vei nå. Yay! <3Vurderer så skaffe meg det selv =O Jobbet med en her om dagen som brukte det til alt mulig på datamaskinen egentlig, så virker veldig praktisk når man vender seg til det :3 Hvordan type kjøpte du?Får et nytt et, pga det forrige døde på seg. Tror den forrige pc'en min tok livet av det, så eh.. xD;; Men jeg har/får et intuos5 large, det er ganske fancy. <3Om du driver med tegning eller modellering på pc, vil jeg virkelig anbefale deg å skaffe et :3
Sceneprosjektet vi hadde idag gikk suverent! Men etter å være på skolen fra klokken 8 på morgenen til 8 på kvelden, så føler jeg meg ganske trøtt. Good thing at jeg har energy drinks