Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Er svimmel etter å ha drukket for mye energidrikker og iskaffe er nokk blitt avhengig av det siden jeg må ha mer og mer hvis ikke blir jeg trøtt, faktisk skal jeg gå på kiosken å kjøpe meg mer nå
nettop kommet hjem fra leirskole.. god mat men de var unødvendig strenge..ene damen klikka helt fordi "jeg ikke kostet støv i riktig rekkefølge"
riktig rekkefølge = hvor jeg skulle starte å koste x3
Sitat fra: Smiling Wolf på 15. mar, 2013, 17:47Er svimmel etter å ha drukket for mye energidrikker og iskaffe er nokk blitt avhengig av det siden jeg må ha mer og mer hvis ikke blir jeg trøtt, faktisk skal jeg gå på kiosken å kjøpe meg mer nå det var ikke lurt, tror jeg har fått koffeinsjokk.. rister som faen, er supersvimmel, vondt i hjerte området.... prøver å drikke vann, går vel over snart..
Sitat fra: Smiling Wolf på 15. mar, 2013, 21:38Sitat fra: Smiling Wolf på 15. mar, 2013, 17:47Er svimmel etter å ha drukket for mye energidrikker og iskaffe er nokk blitt avhengig av det siden jeg må ha mer og mer hvis ikke blir jeg trøtt, faktisk skal jeg gå på kiosken å kjøpe meg mer nå det var ikke lurt, tror jeg har fått koffeinsjokk.. rister som faen, er supersvimmel, vondt i hjerte området.... prøver å drikke vann, går vel over snart..Du vet at det kan være dødelig ?
Prøv å slappe av litt, ta gjerne et varmt bad eller noe annet som kan få ned pulsen din litt. Drikke vann hjelper nok også ja, siden du får koffeinen fortere ut av systemet.
Gleder meg til par-tey senere i kveld. Woop.
Hanekam nao :3