Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Nice outcome! Er det spesielt at jeg ikke klarer å slutte å se på den lille toppen som Exodai står på? >_<
Sitat fra: Piro på 11. mar, 2013, 15:39Nice outcome! Er det spesielt at jeg ikke klarer å slutte å se på den lille toppen som Exodai står på? >_<haha, tror eg var heldig med skyggen der bare Men litt dumt om det gjorde den til hoved fokus punkt XDher har vi en kampscene, men nvm, se på dette gresset
Sitat fra: Formicidae på 11. mar, 2013, 16:32Sitat fra: Piro på 11. mar, 2013, 15:39Nice outcome! Er det spesielt at jeg ikke klarer å slutte å se på den lille toppen som Exodai står på? >_<haha, tror eg var heldig med skyggen der bare Men litt dumt om det gjorde den til hoved fokus punkt XDher har vi en kampscene, men nvm, se på dette gresset It's never dumb to draw good shadows! Mmmmmhhhh shadows *drool*
Sitat fra: Piro på 11. mar, 2013, 17:28Sitat fra: Formicidae på 11. mar, 2013, 16:32Sitat fra: Piro på 11. mar, 2013, 15:39Nice outcome! Er det spesielt at jeg ikke klarer å slutte å se på den lille toppen som Exodai står på? >_<haha, tror eg var heldig med skyggen der bare Men litt dumt om det gjorde den til hoved fokus punkt XDher har vi en kampscene, men nvm, se på dette gresset It's never dumb to draw good shadows! Mmmmmhhhh shadows *drool*Du e litt sær du :p Men det går bra for det e eg og Eg har foresten bestemt meg på et tema, det blir cyberspace på dere tre fikk veldig lyst å tegne gløde-ting Nå er mitt største problem å passe alle tre inn, og fikse på anatomien til Atrox Nårser du ut som en T-rex med vinger
Oooh. Awesome. Eneste er at vingene er grønne på utsiden. Og at det er tre finner, ikke to. x3 Men ellers syntes jeg det var veldig bra!
OMG FORMI!du tegner jo bedre enn de som tegner tegneserier! du tegner dritbra! kommer til å følge med på denne tråden :3