Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Hei, vil du tegne anthro Atrox? Du kan velge klesstil selv.
Sitat fra: Atrox på 18. jul, 2013, 02:47Hei, vil du tegne anthro Atrox? Du kan velge klesstil selv. OK Må bare spørre, kvinnelig versjon?
Og Awesome Ebbe Da har vi alt i bok spå deg og Fikk pluttselig fart på tegningen igjen, så satser på at ting ikke tar evigheter^^;
Om du vil trene litt på kattedyr også, så har jeg en snøleopardgaupe du godt kan tegne. Jeg har ikke noe ordentlig ref, men her ser du fargene, og her ser du litt anatomi ogsånt. (hun har også poteputer på hendene, jeg bare glemte det på den tegningen.. x3)
Sitat fra: Eltanin på 18. jul, 2013, 11:44Om du vil trene litt på kattedyr også, så har jeg en snøleopardgaupe du godt kan tegne. Jeg har ikke noe ordentlig ref, men her ser du fargene, og her ser du litt anatomi ogsånt. (hun har også poteputer på hendene, jeg bare glemte det på den tegningen.. x3) Du kan godt tegne Atrox og Eltanin på samme tegning. På romantisk date. jk. neida. joda.
Sitat fra: Atrox på 18. jul, 2013, 12:34Sitat fra: Eltanin på 18. jul, 2013, 11:44Om du vil trene litt på kattedyr også, så har jeg en snøleopardgaupe du godt kan tegne. Jeg har ikke noe ordentlig ref, men her ser du fargene, og her ser du litt anatomi ogsånt. (hun har også poteputer på hendene, jeg bare glemte det på den tegningen.. x3) Du kan godt tegne Atrox og Eltanin på samme tegning. På romantisk date. jk. neida. joda. JA
Noen ganger tar det en dag, andre tar lett en uke.
Anthro går greit ^^ men hvis du vil og er god til å tegne katter så kan du absolutt tegne feral.
Tror du jeg får muligheten også?
Går litt sakte ble pluselig en uke med sol I Bergen... og da lå eg langstrak og ikke orket noe xD bra det ikke er sol her så ofte For Pilosus;
Exodai - anthro (?)
Sitat fra: Formicidae på 16. jul, 2013, 22:52Exodai - anthro (?)Anthro ja, beklager sent svar.Kan gjerne slenge på noen classy klær hvis du har lyst å tegne det.
Sitat fra: Exodai på 29. jul, 2013, 15:43Sitat fra: Formicidae på 16. jul, 2013, 22:52Exodai - anthro (?)Anthro ja, beklager sent svar.Kan gjerne slenge på noen classy klær hvis du har lyst å tegne det. du sa litt classy og denne scenen var alt eg klarte å tenke på; Er ikke ferdig, bare obs at siden eg jobber hver dag går det litt tregere