Jaja, da har jeg lest igjennom alt, Vel Jeg har lest en god del bra saker *knar seg i potene og ler* Jeg har lest Inheritence serien av Christopher poallini (Eragon om folk ikke skjønte
)
Robert jordan serien er genial og jeg elsker det at den er så lang, Jeg er også en blodfan! Jeg er bare så spent på hva forfatteren som skal skrive sisteboken: "A memory of light" får til, og om at han får til å gjøre det likt Robert jordan sin stil.
Har lest en bok i Dragonlance serien og jeg elsket den boka så mye at jeg kjøpte tre til
Jeg har også Lest Hele artemis fowl serien og parasittjegerne fra Eoin colfer, Er fantasy/scifi. Deilig men litt barnselig samtidig.
Ijgenn en litt barnselig forfatterstil, Sigbjørn mostue's serie Alvetegnet som man sikkert skjønner at er en fantasyserie.
Hele Phenomena serien av ruben eliassen er også noe jeg kan si at jeg har lest en del ganger, god serie det også
Ble litt skuffet at ingen nevnte en av de beste Fantasyseriene jeg har lest: Books of shannara av Terry brooks. Det er Masse fantasy med en liten klatt Sci fi
Jeg har selvsagt lest Dan brown sine bøker, Engler og demoner og iskaldt bedrag, daog har ikke lest Davinci koden men jeg eier den så det er ikke så farlig, har god tid
Har selvsagt lest hele harry potter serien flere ganger både på Norsk og på Engelsk.
Har hele phillip pullman's serie hittestil daog har ikke fått tid til å lese den tredje boka i serien enda.
Selvsagt kan jeg ikke si at jeg har lest ferdig en bok i Terry pratchet sin serie Discworld men jeg har lest litt i førsteboka og jeg liker den humoren han presanterer gjennom sine verk
Jeg vil gjerne få Introdusere en Rimelig bra Sci fi-Pro apocalyptic serie Den heter Lusjons plater og hittestil har jeg bare fått lest en liten del av den fantastiske serien av B. Andreas Bull-Hansen, Ekstremt mørkt fremsyn men bra :3
Jah, hva mer har vi da? Er sikkert en hel del bøker jeg ikke har nevnt som jeg ikke har skrevet opp her
(Jeg også tar Ringenes herre som standard for enhver Fantasy litteratur elsker
)
Jeg vil også si at jeg har lagt ut på facebook forslag på hvordan min bokserie Ori magicus skal starte
(Nybegynnerforfatter her
)