Heisann folkens!
Mitt navn er Exodai og jeg bor i Indre Østfold
Jeg er en gutt på 17 år og går forøvrig VG2 Data og elektronikk, er heterofil og har absolutt ikke noe i mot homofile. (har hatt flere bekjente som har tilstått i det siste)
Som person kan jeg være litt beskjeden og lukket, men ser at folk her er veldig hyggelige og kanskje jeg kan endelig snakke litt mer åpent til andre. Har kanskje også et lite snev av angst når det gjelder å snakke til ukjente personer.
Jeg har hatt interesse for furry fandom helst siden jeg var liten. Det var nok disney filmene fra 90-tallet slik som løvenes konge som virkelig ga meg denne interessen.
Har gjennom mange år browsa furaffinity og aldri lagd meg noen som helst fursona selv, men jeg begynte å forrige uke og bør få til noe om ikke så lenge.
Jeg kan hinte til at det blir en Svart/grå ulv med unike detaljer.
Bortsett fra furry fandomen så elsker jeg å game (mmo'er for det meste slik som Guild Wars 2 og World of Warcraft) men også en occasional runde League of Legends eller CSS. Jeg liker også å snakke om biler samt elektronikk og pcer (som sier seg selv pga linjevalget mitt).
Håper jeg blir kjent med noen nye og spennende folk her på forumet!
Peace out!