Besøk oss fra mobilen:m.norwegianpaws.orgwap.norwegianpaws.org
Bor fortsatt i Stavanger med kjæresten, men er også fortstatt arbeidsledig! Skal ikke være lett å få seg lærlingeplass innen IT!
Bor i Hemnes kommune (Nord-Norge), lærling hos MoMek avd fabrikasjon som CnC maskinarbeider
Sitat fra: Arrius på 13. feb, 2013, 16:58Bor i Hemnes kommune (Nord-Norge), lærling hos MoMek avd fabrikasjon som CnC maskinarbeider Haha, bor i Hemne kommune. Er ganske så likt navn x3
Sitat fra: Ace The Fox på 23. mai, 2014, 13:36Sitat fra: Arrius på 13. feb, 2013, 16:58Bor i Hemnes kommune (Nord-Norge), lærling hos MoMek avd fabrikasjon som CnC maskinarbeider Haha, bor i Hemne kommune. Er ganske så likt navn x3i 2 sec der leste jeg hemnes og trodde du var nært
Sitat fra: Arrius på 23. mai, 2014, 18:58Sitat fra: Ace The Fox på 23. mai, 2014, 13:36Sitat fra: Arrius på 13. feb, 2013, 16:58Bor i Hemnes kommune (Nord-Norge), lærling hos MoMek avd fabrikasjon som CnC maskinarbeider Haha, bor i Hemne kommune. Er ganske så likt navn x3i 2 sec der leste jeg hemnes og trodde du var nært AU! DEN måtte svi! ;-;
Jeg bor på Tofte i Hurum (30 minutter unna Drammen) og går på Røyken VGS 1st år