Jeg spiller en del jeg ja selv om jeg ikke har pc til det.
Men når jeg ikke spiller så finner jeg frem en rableblokk for å tegne eller skrive på, men for det meste så prøver jeg å finne folk å gjøre dette sammen med, dvs folk som ikke har noe i mot at jeg sitter å lager krusseduller om til dyr eller blobs.
Og jeg ser en del film/serier, jeg er også ofte ute å prøver å lage den perfekte Dungeons and dragons gruppa og så langt så ser det ut til at jeg har lykkes der, er jo ett spill det også men, er nå en annen måte å spille på
Jeg jobber også for tiden på en barnehage så er der ca 3-7 timer hver dag og passer på små kreaturer av randomness.
Mitt syn på spill er 'noe gøy å gjøre' men har en del venner som er i G2W (Game to win) sjangeren og kjæresten min er helt der også. Er litt rart å spille med dem siden de rager usakelig mye når de taper...
Men, er litt åpen for å prøve nye ting, som for eksempel fant jeg ut at jeg likte å kontaktsjonglere, og jeg digger poi.
Som er mest kjent i formen at du har noen dioder på ett tau og har vekter på dem og lager nice mønster ut av dem... Ja teknisk sjonglering med tau er en ting...