Skrevet av Emne: Hva bruker du å gjøre når du ikke gamer?  (Lest 10825 ganger)

killerfoxdudes

• Fur
  • *
    • Vis profil
Hva bruker du å gjøre når du ikke gamer?
« på: 05. feb, 2013, 13:22 »
Tenkte det ville være interesangt om vi kunne si litt om det, og jeg kan nå begynne med å si at jeg bruker tiden min på å strikke, lese og være ut om vinteren (jeg liker ikke sommeren så mye)
ehhh....What is the meaning of life? well i haven't figured it out yet :p

UsagiKun

• Senior Fur
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Hva bruker du å gjøre når du ikke gamer?
« Svar #1 på: 05. feb, 2013, 17:50 »
Jeg elsker å game, men har desverre ikke så mye tid til det lenger :/ så tiden utenom gaming går for det meste på jobb, være med kjæresten, se på film/serier, lage musikk osv :3 finnes egentlig ganske mye annet å finne på xD

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05. feb, 2013, 18:03 »
well jeg gamer for det meste 24\7 XD men utenom det er det vel bare lekser og sove , and the ocational going to a friend or watching tv x3

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. feb, 2013, 18:14 »
utenom spill så har jeg er liv :C KØDDA.

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #4 på: 05. feb, 2013, 19:22 »
Syns folk gamer altfor mye jeg  : P
Når jeg ikke har noe spill for hånd som er ganske ofte så:

-Gjør jeg lekser.
- Sover middagslur i 2t
- Tegner
- Er med venner
- Ser en film
- Gjør noe med familien min
- Funderer over framtia
- Fikkler med mobilen
- Tumblr
- Leser fanfics

Saifer

• Aktiv Fur
  • **
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. feb, 2013, 20:04 »
Skype, skriver, JOBBER!!!, kjeder meg, ser på PC deler og dør av ensomhet...
WOW... jeg har et kjedelig liv, når jeg tennekr på det...
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Delta Shepherd

• Overaktiv Fur
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
« Svar #6 på: 05. feb, 2013, 22:00 »
Når jeg ikke gamer så spiller jeg piano, tegner eller jobber med skolearbeid. Jeg kjeder meg utrolig mye om dagen
Steam: Frostgauge
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Smiling

• Overaktiv Fur
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #7 på: 05. feb, 2013, 22:14 »
Når jeg ikke gamer så pleier jeg å tegne, skru, snakke med venner, kjede meg ;D og selvfølgelig skole arbeid  ;) :P

Miwa

• Gjest
« Svar #8 på: 05. feb, 2013, 22:41 »
Pleide å sitte dagen lang, men er ikke så mye av det nå lengre, av en eller annen grunn sitter jeg bare å surfer på nettet som om jeg skulle vente på noe :I

Koob

• Senior Fur
  • Duran
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. feb, 2013, 23:07 »
Pleide å sitte dagen lang, men er ikke så mye av det nå lengre, av en eller annen grunn sitter jeg bare å surfer på nettet som om jeg skulle vente på noe :I

Erryday I do nothin'

Ellers så trener jeg, og prøver å gjøre lekser. Sisteåret BØR gå bra, så fra nå av må jeg ta i skikkelig på skolen.
Ikke det at det er så stor sjanse for at jeg gjør det da :C

Seinos

• Aktiv Fur
  • **
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. feb, 2013, 10:42 »
Jeg? Jeg snakker med venner //shot
Nei, det er en heller sjelden happening. x3

Surfer egentlig bare på nettet og venter på at noe skal skje, I guess. Tegner though
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

REX

• Overaktiv Fur
  • REX
    • Vis profil
« Svar #11 på: 06. feb, 2013, 10:46 »
 da hører jeg på musikk [w-happy]

Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.

Kereshni

• Senior Fur
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
« Svar #12 på: 06. feb, 2013, 11:24 »
Koder nettsider, jobber med serveradministrasjon på hobbybasis (har 4 servere hjemme som er ca 10 år som Data gruppen på ICA Norge) hører mye på musikk og skriver dikt.

CaldCat

• Gjest
« Svar #13 på: 06. feb, 2013, 16:29 »
Spiller en god del av tiden, men ellers så liker jeg å se TV-serier, høre på musikk, snakke med kjæresten min på Skype/Google+, dille med skolearbeid osv. Er dessverre en altfor stor del av fritiden min som går til random surfing på nettet, som jeg heller kunne brukt på å gjøre andre ting. Da tenker jeg mest på trening og å være med venner. Trimma en del på en ergometersykkel i kjelleren en stund, men det dabba av da det ble så kjedelig. Ellers kan jeg jo jogge da, men på grunn av en irriterende og hittil ukjent plage jeg har med nese og hals, er det veldig ubehagelig...

Når det gjelder sosialliv, har det blitt mindre og mindre av det også. Er relativt sosial på skolen, men hjemme er jeg nesten hele tiden alene. Ikke at jeg mistrives med det, men det finnes da en mellomting...

Tror jeg gir meg der, før det hele blir til et slags langt blogginnlegg om uproduktivitet *få en plutselig idé om å skrive blogg* x3

Chimchar582

• Senior Fur
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
« Svar #14 på: 06. feb, 2013, 16:38 »
spiller av og til så når eg ikke spiller så
- gjør leksene
- går på basket trening
- skyper med folk
- Tegne
- hører på musikk
- Går på korps øvinger
- er med venner
- og av og til lage fursuit
tsuna ^^

Atrox

• Global Moderator
  • Über Fur
    • Vis profil
    • FA
« Svar #15 på: 06. feb, 2013, 16:39 »
Når jeg ikke gamer? Uh, når er det, da?

Jeg tegner en gang i blandt, også ser jeg på en del serier. Også surfer jeg på nett. Har kastet bort mange timer på 9gag og tumblr. Også prøver jeg å få inn 1 - 1,5 time med stepmania hver dag, men det er jo teknisk sett et spill, så yh. |:

Også jobber jeg. Wooh.

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06. feb, 2013, 17:05 »
Akkurat nå, som jeg ikke gamer, så grubler jeg på om jeg skal dra å kjøpe is eller noe, eller spille WoW.

dilemma.

Morisith

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Furiffic
« Svar #17 på: 06. feb, 2013, 18:06 »
Akkurat nå, som jeg ikke gamer, så grubler jeg på om jeg skal dra å kjøpe is eller noe, eller spille WoW.

dilemma.

kjøp en is, og så spill :D Dilemma løst. xD

Og når eg ikke gamer....

Tegner, strikker, ser på tv-serier eller anime (gjerne kombinert med strikking x3). Syr på fursuits/plushies, og går hen hel del tur med hunden.
Akkurat nå gamer eg på all "fritiden" min though, har to tegne comissions eg helst vil bli ferdig med før jeg begynner å sy på den nye fursuiten :3 Så ingen flere comissions på meg på en stund, føler meg litt overarbeidet, som igjen får meg til å relapse å spille mer x3

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #18 på: 06. feb, 2013, 22:05 »
Når jeg ikke gamer... hmmm.. da er det veldig stor sjanse at jeg bruker PCene mine til andre ting (musikk, film, lesing, jobb, etc).
Heldigvis har jeg fikset med en jobb som krever "litt utover det vanlige" av pc interesse ;)

killerfoxdudes

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. feb, 2013, 09:42 »
Veldig artig at dere kan skrive dette til alle.Gameing er en ting de fleste gjør når de ikke har noe annet og gjøre,jeg ser dere skriver alt dette neo har mye og gjøre, mens andre ikke.det er kansje lurt og få seg en hobby sånn som strikking eller kansje drive med sport.  ;D ;) 8) ???
« Siste redigering: 07. feb, 2013, 09:56 av killerfoxdudes »

UsagiKun

• Senior Fur
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
« Svar #20 på: 07. feb, 2013, 10:57 »
Veldig artig at dere kan skrive dette til alle.Gameing er en ting de fleste gjør når de ikke har noe annet og gjøre,jeg ser dere skriver alt dette neo har mye og gjøre, mens andre ikke.det er kansje lurt og få seg en hobby sånn som strikking eller kansje drive med sport.  ;D ;) 8) ???

Virker som at gaming er veldig populært blant oss her ihvertfall xD Men ja, det finnes jo andre ting å gjøre også. Sport eller trening synes jeg er en ganske grei ting å gjøre annet enn å spille eller være forran dataen. Jeg er sånn, hvis jeg får trent 1-2 timer, så kan jeg gjøre alt annet "latskap" med god samvittighet xD

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #21 på: 07. feb, 2013, 12:58 »
Veldig artig at dere kan skrive dette til alle.Gameing er en ting de fleste gjør når de ikke har noe annet og gjøre,jeg ser dere skriver alt dette neo har mye og gjøre, mens andre ikke.det er kansje lurt og få seg en hobby sånn som strikking eller kansje drive med sport.  ;D ;) 8) ???

Faktisk er jeg litt uenig der. For noen er gaming kanskje et tidsavbrudd (ikke noe annet å gjøre), mens for andre er det rekreasjon/øving. Dog det kan være kjekt å ha mer enn en hobby.

Uansett koker det ned i hvordan man disponerer tiden sin :)
At man kommer seg til skole/jobb, holder kontakt med venner/familie, gir kropp og hode tid til å slappe av og holder kropp og hode i god form. Hvordan man fyller ut disse er opp til en hver.
Dvs. for noen vil gaming passe inn i, for andre ikke.

killerfoxdudes

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. feb, 2013, 13:14 »
Jeg skjønner hva du mener, men gameing er et slags ''tidsfordriv'' for noen, mens andre synes det er  noe du kan gjøre som du liker.Jeg spille ofte Lol(league of legends)men en hobby er selfølgelig også bruker tid på.Jeg selv spiller fotball, vi har vært i bodø og snart skal vi til steinkjær for å vinne :D Selfølgelig har jeg flere hobbyer som jeg skrev først, men spesielt fotball.
« Siste redigering: 07. feb, 2013, 13:19 av killerfoxdudes »

UsagiKun

• Senior Fur
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
« Svar #23 på: 07. feb, 2013, 21:27 »
Jeg liker ikke å se på gaming som tidsfordriv, fordi det er så gøy. Men tiden går desverre fort når man spiller, så det blir jo liksom tidsfordriv på en måte ._. Og så spiller jeg for det meste når jeg har tid, ikke fordi jeg har for mye tid, så gaming for meg er mer hobby egentlig x3 Men skulle gjerne hatt mer tid til det D:

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #24 på: 08. feb, 2013, 05:49 »
Ser tv eller anime  tegner, sover  er sjeldent ute, hvertfall nå for tiden så har vel gamet så og si minst halve dagen.
« Siste redigering: 08. feb, 2013, 05:54 av Flame »