Hei! Jeg kan si med en gang at jeg har vært registrert her i mange år under et annet navn uten å egentlig ha sagt noe som helst.. xD Men nå velger jeg å vise meg fram for å hilse på alle dere her! Jeg er da UsagiKun som sikkert alle ser, er 20 år (ble det for 2 uker siden, "yay") og bor i Lørenskog utenfor Oslo :3 Når det kommer til furry fandom har jeg hatt interesse av det helt siden jeg var 11 år, så jeg er ganske oppvokst med det ^^" Men jeg har egentlig aldri sett på meg selv som helt furry fordi jeg har vært usikker. Men når jeg tenker meg om, så er jeg helt sikkert furry innerst inne, fordi.. ja, fordi jeg kan føle det x) Anywayz, jeg var også en periode i anime/mange/con/japan-miljøet, men er ikke så mye der lenger. Men er jo fortsatt alltid kos å ta turen innom Desucon etc.
Som person er jeg litt av hvert. Jeg er jo seffærn' alltid hyggelig mot de som er hyggelige mot meg, og jeg smiler mye og er glad
Jeg er gamer-nerd, så jeg spiller veldig mye når jeg har tid. Jeg elsker også å dra på raves/EDM-events rundt i verden, fordi trance musikk betyr så mye for meg. Men house og sånt er også kult
Det har ført meg til msuikkproduksjon og DJing gjennom de siste årene~ Jeg har også en (jente)kjæreste jeg har vært med i over 3 år som jeg er veldig veelding glad i <3 Hun vet alt om meg som at jeg er bi, liker/er furry, ser på alt mulig rart, er rar, spiller for mye osv. Men hun aksepterer meg, så i dun care :3
Jeg kunne sikkert sagt masse mer, men er jo mer koselig hvis noen spør meg om ting! Så er bare å spørre
Jeg håper jeg blir kjent med noen kule folk her, og kanskje en dag får jeg være med på furmeets eller noe også! C: