Heisan.
Mulig det er litt tidlig å åpne denne tråden enda, men ønsker å forhøre meg angående crew for årets convention.
Som dere kanskje har merket så har alle crew fra 2012 blit fjernet fra Skype gruppechatten, dette for å rydde opp for årets crew chat som allerede er oppe og hopper. Hvis dere ønsker å være crew så ber jeg dere ta kontakt med meg, Sarah, Aikho, Skarpen, Templa eller Emphy her, på skype eller på further north mailen ( furthernorthcon@gmail.com ) Måten vi kommuniserer på er via gruppesamtale på skype. Dere kan også ytre deres interesse og stille spørsmål her i denne tråden.
Crew vi trenger (subject to change):
Vakt : Ansvarlig for sikkerheten rundt connet
Kiosk : Salg, catering og annen servering
Vask : Renhold og rydding
Rigg : Opp- og Nedrigg av lokalet, anlegg, kiosk, stands m.m.
Party Starters : Ansvarlige for å få i gang deltakerne (om dere husker gangnam style og Skarpen i suit fra 2012?)
Sjåfør : Vi trenger sjåfører med bil som er edruelige gjennom hele eller deler av connet (for transport og medisinske nødstilfeller)
Medisinsk : Folk som har kompetanse på førstehjelp og håndtering av medisinske nødstilfeller
Gophers : Generelt crew som er tilgjengelige for litt variert arbeid alt etter hvor behovet ligger
Målsettingen er at crew vil få avslag i prisen på billetten, men dette kan jeg ikke garantere her og nå. Dette avhenger av connets økonomi, antall deltakere og mengden arbeidsoppgaver.