Vi har en FAQ, den er til for å leses.
Buss tråden har kommet opp;https://forum.eurofurence.org/index.php/topic,4202.0.htmlJeg vil i år også holde dere oppdatert, for dere som ønsker det ^^Regner med å lage et eget emne om bussen når den tiden nærmer seg!
Kan hende det blir tog på meg i år igjen. Ble billigere enn fly + bus i fjor, men tar jo litt ekstra tid.
Sitat fra: Kirino på 19. jan, 2013, 20:30Kan hende det blir tog på meg i år igjen. Ble billigere enn fly + bus i fjor, men tar jo litt ekstra tid.Kommer og til å ta tog. C:
Sitat fra: Foxen på 20. jan, 2013, 20:56Sitat fra: Kirino på 19. jan, 2013, 20:30Kan hende det blir tog på meg i år igjen. Ble billigere enn fly + bus i fjor, men tar jo litt ekstra tid.Kommer og til å ta tog. C:Kanskje jeg skal joine? Har aldri tatt tog før o.w.o
Sitat fra: MouseClick på 20. jan, 2013, 23:14Sitat fra: Foxen på 20. jan, 2013, 20:56Sitat fra: Kirino på 19. jan, 2013, 20:30Kan hende det blir tog på meg i år igjen. Ble billigere enn fly + bus i fjor, men tar jo litt ekstra tid.Kommer og til å ta tog. C:Kanskje jeg skal joine? Har aldri tatt tog før o.w.oBli med bli med. ^^ Tar 1,5 timer med tog. :]
Noen fler som er med på:09:35 Oslo-Gardermoen - Berlin-SchönefeldAnkomst: 11:10Med Norwegian? Dato: 20.august på grunn av early arrival.Det er den billigste nedoverturen, venter enda på å se om det er en billigere tilbaketur, men det skal vel gå bra å kjøpe reiser separat?Fortsatt er den billigste tilbakebilletten på 759kr.
Kommer til å betale fly med master card, så kan vente med å virkelig betale til neste måned når mastercard regningen kommer XDMen de sier jo man burde betale flyreiser med mastercard uansett o3o