Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Fant ut via en telefonsamtale med Norwegian at flyruta de hadde satt opp, ikke var gjennomførbar. Så jeg måtte endte flyavgang til 06:30 fra Værnes, og ble deretter 500kr fattigere. Oh joy, way to go Norwegian >:
Tror du? Jeg trodde den var kjempefull.... Hvis noen vet sikkert, hadde jeg sagt veldig stor pris på å få høre om det, for jeg er vilt stressa over akkruat dette...
hvis den mot formodning sku være full så kommer ikke han Canadiern som var her til å reise med bussen likavel. så kan jo late som du er han da allerede er registrert og ikke har avregistrert seg ^^
Skal ta Lillehammer toget som går fra asker kl. 7. Reiser med heggedal gjengen x)
Sitat fra: Kaoskatten på 19. aug, 2013, 17:01Tror du? Jeg trodde den var kjempefull.... Hvis noen vet sikkert, hadde jeg sagt veldig stor pris på å få høre om det, for jeg er vilt stressa over akkruat dette...Berlin Schonefeld: 52 (52%) det er en buss med 56 seterå det er kun 3 som ikke har valgt flyplass - så da burde det være plass Sitat fra: Gray Fang på 19. aug, 2013, 18:08hvis den mot formodning sku være full så kommer ikke han Canadiern som var her til å reise med bussen likavel. så kan jo late som du er han da allerede er registrert og ikke har avregistrert seg ^^Det er jo greit å vite også. Da burde det ikke være no problem, Mittens