Skrevet av Emne: Klagemuren V2  (Lest 28941 ganger)

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Klagemuren V2
« Svar #75 på: 11. feb, 2013, 16:28 »
Nå er nå ikke dette emnet kreft heller.

Som puma sa, det er ditt valg å ignorere. Dette emnet er ikke en sykdom som kan ta livet av deg og du blir ikke syk/sykere av å ignorere emnet heller :P

Koob

• Senior Fur
  • Duran
    • Vis profil
« Svar #76 på: 11. feb, 2013, 16:40 »
Dere som poster her: Ikke post bare for det formålet å poste her.
Post heller her om dere har et problem, og vil faktisk snakke ut om det. Om dere føler for det, ta og spør om noen med samme problem ville ha snakket med dere om det.

Ta for eksempel akkurat det med foreldre eller psykologer, noe som går igjen ofte her. Hvis dere har lyst til å snakke om det, legg det gjerne til i posten deres.

Som for eksempel "Jeg vil gjerne snakke med noen om det", "Jeg vil gjerne snakke om det med noen som har samme problem" et cetera.
Istedet for at det skal være ett massivt hull med triste ting, prøv heller å få det til å hjelpe dere.

Zoxeb

• Gjest
« Svar #77 på: 11. feb, 2013, 17:06 »
Er lei over at folk har så mye å mene over hva andre poster på et offentlig forum :U

Fikk støt av varmeoven min :I

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #78 på: 11. feb, 2013, 17:10 »
Dere som poster her: Ikke post bare for det formålet å poste her.
Post heller her om dere har et problem, og vil faktisk snakke ut om det. Om dere føler for det, ta og spør om noen med samme problem ville ha snakket med dere om det.

Ta for eksempel akkurat det med foreldre eller psykologer, noe som går igjen ofte her. Hvis dere har lyst til å snakke om det, legg det gjerne til i posten deres.

Som for eksempel "Jeg vil gjerne snakke med noen om det", "Jeg vil gjerne snakke om det med noen som har samme problem" et cetera.
Istedet for at det skal være ett massivt hull med triste ting, prøv heller å få det til å hjelpe dere.

TAKK! ^^ Var ca dette jeg ville også

Zoxeb

• Gjest
« Svar #79 på: 12. feb, 2013, 22:09 »
Er så jævelig koselig at muttern kun bryr seg om leksene mine og når jeg skal flytte ut

nokiakiller

• Gjest
« Svar #80 på: 12. feb, 2013, 23:22 »
ARGHHHHH

Hvorfor måtte den forbaska clutchen på lastebiln ryke i dag!!
nå blir jeg sittende og blomstre hjemme mens bilen står på verksted...
Hvis jeg klarer og komme meg til verkstedet...
nå må jeg ta ut feriedager slik att lønninga ikke blir helt gimpa..

#Total meltdown in: 3     2     1    HVOOOR ER SLEGGA MIIII!!!!!!#

Zoxeb

• Gjest
« Svar #81 på: 14. feb, 2013, 10:47 »
Dysfori

Six

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #82 på: 14. feb, 2013, 21:59 »
^hei jeg er en folk

:(

-----------------------
jeg vet ikke om det er noe å klage på meg jeg følte meg veldig alene på kinoen selv om jeg var der med to venniner. Vi så beautiful creatures.. den var søt og romatisk og adjfihasuads ;_;

forever alone.

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #83 på: 14. feb, 2013, 22:58 »
Eg vil klage på att det er to "versjoner" av klagemuren, og begge er like aktive.
Den andre "versjonen" forsvant ikke lenge, og så ble det laget en ny en ikke lenge etter. (kan trådene bli slått sammen av en admin?)
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #84 på: 14. feb, 2013, 23:13 »
Eg vil klage på att det er to "versjoner" av klagemuren, og begge er like aktive.
Den andre "versjonen" forsvant ikke lenge, og så ble det laget en ny en ikke lenge etter. (kan trådene bli slått sammen av en admin?)

Den gamle tråden ble jo sletta

Six

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #85 på: 15. feb, 2013, 00:22 »
Jeg har for første gang en LEGITEMENT grunn for å klage!
Jeg hater kjærlighet, å jeg er på et stadie hvor jeg virkelig HATER alt som har med det å gjøre, romantikk, følelser, ord og FOLK, er det noe jeg virkelig ikke takler nå er det folk. Hvorfor? Å jeg vet ikke... hm... Å jo SIDEN DE ØDELEGGER ALT!!!

Forelskelse eller kjølighet i seg selv er bare HÅP, det har INGENTING med noe som helst å gjør, instinkt, logikk eller går RETT ut av vinduet og du følger etter det som en umulig drøm til du finner ut at det er umulig og alt raser rundt deg som et tungt lodd.

Det verste er at jeg går i den samme fella igjen og Igjen og IGJEN!!! Hva er det som muligens kan gi meg den ideen at dette noensinne kommer til å virke? I teorien er det enkelt, men... Matematisk er det umulig. Genetisk er det usansynnelig. Praksis er det et helvete. SÅ HVA ER GALT MED MEG??!!

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive for ikke å skjelle ut noen andre... så jeg får gi meg her og gråte eller ta kvelden... kanskje begge.

Jeg hater meg selv, jeg har nettopp såret den personen jeg elsker mest i hele verden. Du fortjener bedre en meg og jeg vet du leser dette.
du er den hyggeligste mest omtenksomme personen jeg kjenner, og jeg vil at du skal vite at det ikke er noe galt med deg.

jeg vet at du kanskje ikke har lyst til å snakke med meg lenger eller bry deg om meg i det heletatt, og du har alle grunner i hele verden til å hate meg. men uansett hva du tror om meg så elsker jeg deg.

jeg kommer til å bli borte fra forumet en stund, jeg vet ikke hvor lenge. det kan være alt fra 1 uke til 3 måneder. vil bare ikke såre noen mere en det jeg har gjort. så til alle dere andre Hade  :( så snakkes vi sikkert igjen en gang.

Om dette er noe som er mellom dere to, så håper jeg på deres vegne ar dere snakker om det sammen, i en rolig forstand.
Jeg ønsker ikke å bumpe inn, men.. I've been there. Og det HAR funka for meg og den andre personen jeg ikke vil nevne navn på atm ved å snakke sammen på en mature og rolig måte. Eventuelt gå av dere alt av negative følelser før dere snakker med værandre. Å løpe fra problemene, og slenge dem ut på et offentlig forum har aldri funka as far as I know.

*huggles you both* det blir nok å gå bra.

Logen Felxon

• Senior Fur
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #86 på: 15. feb, 2013, 01:19 »
Hei, jeg har noe å klage på, jeg hadde en forferdelig valentinsdag, som normalt.
Dog den var ikke så ille siden jeg var ute hele dagen å snakket med og hadde det artig med en god venn.
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #87 på: 15. feb, 2013, 06:36 »
Klage på at jeg må opp tidelig... for fuckings mattes skyld
også kommer katta nå halv 7 og purrer rundt øre mitt XD

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #88 på: 15. feb, 2013, 15:24 »

Hmm.. er sikker på att eg så den gamle tråden i går, men glemte å linke den.. strange.
Trodde den hadde flyttet seg til den skjulte undertråden "Bakrommet", men kan ta feil.

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #89 på: 15. feb, 2013, 21:26 »
Altså nå er jeg litt lei av at folk blir sure for ingenting o.o
bare fordi jeg sa noe gærent, begynnte jo personen jeg snakka med å vere deppa for " no reason" altså noe som skjedde for " ages ago"
....jeg er sosialt awkward
« Siste redigering: 15. feb, 2013, 23:38 av Flame »

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #90 på: 15. feb, 2013, 23:18 »

Hmm.. er sikker på att eg så den gamle tråden i går, men glemte å linke den.. strange.
Trodde den hadde flyttet seg til den skjulte undertråden "Bakrommet", men kan ta feil.

Jeg lagde tråden, jeg sletta tråden. Innså at det bare ble for dumt å ha en eneste stor myr av klager.... SÅ jeg sletta så at folk kanskje kunne vurdere å ta snikksnakket et annet sted, men så ble d laga en ny

Koob

• Senior Fur
  • Duran
    • Vis profil
« Svar #91 på: 16. feb, 2013, 00:03 »
Skal vi bare ta og fjerne tråden, da?
Er litt blandede følelser om denne tråden, og hvis dette bare er en depresiv sak hvor folk kun er deppa, så ser jeg ingen grunn til at vi fortsatt skal ha den egentlig.

Det kan godt hende at det å skille ut de verste klagepostene ut fra din status tråden ikke var like bra alikevel. Jeg vet ikke om det er så mange som kommer innom denne tråden for å lese postene, så det kan godt hende at de som kanskje ville ha hjulpet dere ikke får med seg det.

Men, jeg vet at det kan være noen "høydepunkter" her, og da kan det være utrolig fint for andre å slippe og se alle de postene i din status tråden.

Morisith

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Furiffic
« Svar #92 på: 16. feb, 2013, 00:22 »
synes Klagemuren bør bli :D Det blir et sånnt  "luftested" for når du e skikkelig irritert/frustrert. Folk vet ka de kommer til å de når de går inn her og.
Om vi ikke har ett sted så kan det være det flyter over til resten av forumet og :D 

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #93 på: 16. feb, 2013, 01:17 »

Jeg lagde tråden, jeg sletta tråden. Innså at det bare ble for dumt å ha en eneste stor myr av klager.... SÅ jeg sletta så at folk kanskje kunne vurdere å ta snikksnakket et annet sted, men så ble d laga en ny

Aaah.. skjønner. Var ganske sikker att eg så nummer en av tråden i forgårs eller noe. Kansje eg bare så ett spøkelse av forje tråd ^^;

Zoxeb

• Gjest
« Svar #94 på: 16. feb, 2013, 14:08 »
"Bawbawwbaw folk klager i klagemuren bawbawbawbaww jeg blir deppa bawbawbaw"

Seriøst?! hvis det plager dere så mye, gtfo av tråden.

Six

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #95 på: 16. feb, 2013, 17:23 »

Det jeg har prøvd å si alt x3

Virker ikke som at det går inn though.

Exodai

• Hyperaktiv Fur
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #96 på: 17. feb, 2013, 00:09 »
Sitter her og stirrer på skjermen og gjør ingenting, blir sikkelig deppa av å se alle personene på facebook som er på fester og har det gøy sammen, mens her sitter jeg helt alene forran pcen og gjør ikke en shit. Sykt lei av å ha så dårlig selvbilde og selvtillit.  :'(
FurAffinity          DeviantArt

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #97 på: 17. feb, 2013, 00:24 »

Det jeg har prøvd å si alt x3

Virker ikke som at det går inn though.

No. Go suck an egg.

Vi klager på at forumet gradvis blir et vel negativt sted og at man kanskje heller burde ta slike ting privat. Med folk man kan føle/ ta på eller folk man står nært online på steder som skype, face osv.
So if u dun like that then u gtfo

Skarpen

• Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • pu5
    • Vis profil
« Svar #98 på: 17. feb, 2013, 01:16 »
Klagemuren er til for å samle alt det negative til ett sted. Hvis du ikke vil lese klager eller blir deprimert av det selv så unngår du tråden. Tenk på klagemuren som et filter. Du slipper klagingen i din status tråden for eksempel.

Nok krangling om dette.

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #99 på: 17. feb, 2013, 01:58 »
Klagemuren er til for å samle alt det negative til ett sted. Hvis du ikke vil lese klager eller blir deprimert av det selv så unngår du tråden. Tenk på klagemuren som et filter. Du slipper klagingen i din status tråden for eksempel.

Nok krangling om dette.

yeah I guess :/