Siden den gamle tråden bare forsvant helt, med alle postene i den, kommer nå V2 av Klagemuren.
Akkurat som i den forrige tråden, kan dere klage om alt her. Gjør ingenting om det er mer personlige ting eller noe som foregår i resten av verden.
Bare prøv å ha det litt mer seriøst enn "Uff, hater skolen", "Kjeder meg", Kan ikke ditt eller datt fordi jeg skal sånn og sånn", osv.
Det går greit å svare på posts uten å ha noe klager selv, men gjør det på en seriøs og dannet måte. Hvis det er noe som kan starte noe stor diskusjon eller småsnakk, ta det heller opp med personen over PM eller chat.
Så, her har dere den norske vestmuren, furry style.
Seriøsitet bør være på sitt beste, og bruker dere tråden for å få fram en haug med småting kommer dere bare til å håne de som faktisk har problemer.
Hvis det er veldig personlig, eller noe som går på psykisk helse, har vi alltid bakrommet slik at folk utenom ikke trenger å vite om deres egne ting.
Om det er ting som bare går over i løpet av dagen, kan det godt bare passe inn i "Din Status" -tråden vi har her uansett.
Så da har vi noe regler, da.
Kan ikke si jeg har vært ett veldig godt forbilde selv, det må jeg innrømme.
Hvis det viser seg at tråder som denne er uønsket, kan den lukkes.
Ellers kan jeg starte med at den dumme #CutforBieber -trenden får seriøst stoppe. Hvilke menn i USA er det som ikke har røkt hasj uansett?
Det går virkelig for langt når en person dør av å kutte seg for noe slikt. Og uvitenheten er jo helt sjuk blant de unge. Folk bør advares mot 4chan noen ganger..