Skrevet av Emne: Hei folkens.  (Lest 8754 ganger)

Saifer

• Aktiv Fur
  • **
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Hei folkens.
« på: 16. jan, 2013, 20:57 »
Hei, folkens.

Jeg er Saifer... vel fursonen mine i det minste. UANSETT.
Jeg er en ensom 19 snart 20 år gammel gutt som trenger noe nytt å finne på... så nå er jeg her.  [puzzled]

Hva kan jeg si om meg selv??
Jeg er homofil... og i det mener jeg ikke at det er noe galt med jenter, men... andre gutter er noe søtere. <3 (Også jeg vet ikke hvor akseptert det er i furry kretsene, så jeg kan ha ødelagt alt herfra utover.)
Som du kanskje kan se er jeg dyslektiker, som betyr at hjernen min ikke klarer å plukke opp simpel norsk... "jay"
Jeg er Industri teknikker/Industriell Automatikk Teknikker/Automatiker... (Lærling) "Høres 20% mindre kult ut, men...)
Jeg bor i Lørenskog ^^... men jobber i Oslo... så jeg pendler... daglig. "jay"
Brony for life <3 For de som ikke plukket opp referansene.

Jeg tegner, skriver, fotograferer og... hva annet jeg føler er gøy. ^^
Jeg ELSKER elektronikk og automatikk (om du ikke kunne forstå det fra mitt valg av yrke.) og jeg drømmer om å designe autosamiske maskiner en dag, men det er noen år før den tid ^^

Jeg vet ikke hva mer jeg skall si, eller burde skrive... om du har noen spørsmål eller noe vennligst spør ^^
Også... om jeg kunne møtte noen nye folk gjennom dette hadde jeg ikke klaget. :3

Håper å høre fra noen av dere ^^
Med Vennlig Hilsen: MEG!!!
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Koob

• Senior Fur
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Hei folkens.
« Svar #1 på: 16. jan, 2013, 21:15 »
Hei hei.
Velkommen til forumet
Og homofile er det masser av her, så det er ikke noe problem.
Er nok flere bronies her også.
Håper du finner deg til rette, og at du kommer til å trives.

Forresten, hvordan er din fursona? Får ta og følge opp på trenden til Felixcani. Mye å lære :p
Min er en maltesisk tiger ved navn Duran.

Skal nok i militæret til høsten, men blir lektorutdanning på NTNU etter det.
« Siste redigering: 16. jan, 2013, 21:40 av kazookie »

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #2 på: 16. jan, 2013, 21:22 »
Brony  :D Fellow Pegasister her <3
Hmm kanskrive om meg så du vet no om meg å å at jeg ikke bare sier hei og ikke no mer.

Jente på 18 fra Troms/ Harstad  (Beste bye everrrrr X'D Hahaha.....eh no....)
Fursonaen min heter Christmas og hun er en rød panda. Får en fursuit laga av henne også.

Skal forhåpentligvis på folkehøyskole nært Trondheim til høsten noe jeg gleder meg til ;D
Liker å tegne, skrive fanfictions og lese bøker :3

Kan sende deg PM og  ; )

Shade

• Fur
  • *
    • Vis profil
    • DA
« Svar #3 på: 16. jan, 2013, 21:39 »
hey og velkommen :3
livet er hard men også kjempe bra :3

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #4 på: 16. jan, 2013, 21:41 »
Velkommen Saifer. Lørenskog ja, tilbrakte mine første 5 år rundt der :)
Når både bor og jobber jeg i Oslo.

Håper du trives her, og du kommer garantrert til å møte nye folk her.

Kereshni

• Senior Fur
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
« Svar #5 på: 16. jan, 2013, 23:14 »
Heisann og velkommen. Det er mange homoer her, inkludert meg selv som fant kjæresten min via forumet her. Det er en veldig vennlig gjeng, og for meg så har forumet åpnet opp dører for meg :) Jeg har aldri hatt folk som jeg kan være meg selv sammen med og som jeg kan henge sammen med i helgene, til jeg fant dette forumet :) Håper du kommer til å trives like mye som meg :) Eller bedre. Fursonan min er en slags ulv :)

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. jan, 2013, 23:18 »
hehe welcome welcome ^^ og gay is no prob xD neither the brony part ^^ er selv en ulv og koser meg mye her så håper du gjør detog ;P

Prins Boykitty

• Fur
  • *
  • Hankatt fra Oslo :3
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. jan, 2013, 23:47 »
Velkommen! Jeg er også homo og har aldri opplevd det som noe problem i furry fandomen. :) Håper du trives her!

ScandiYatt

• Aktiv Fur
  • **
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #8 på: 16. jan, 2013, 23:53 »
Velkommen til NorPaw's forumet!! ^^

Morisith

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Furiffic
« Svar #9 på: 17. jan, 2013, 00:35 »
velkommen :D
kvapp litt når eg leste kommentaren din Kazookie, trodde nemlig du skrev "og homofobe er det masse av her", men så heldigvis i tide at det ikke var det du skrev xD

Vi har jo en del bronies og ja, eg vil vel ikke klassifisere meg selv som det, men elsker showet og mine beste venner kommer fra den fandommen :3 På andre mer internationale /USA baserte forum har eg jo merket et skille mellom furry og brony, men helt ærlig ser eg ikke så mange forskjeller å skryte av, ihvertfall ikke å hate. Håper du finner noen med samme interesser her ^~^ eg e nok desverre ikke helt på det teknologiske, elsker nemlig strikking/maling/tegning osv. men skyr unna alt som ser ut som det hører til noe teknologisk eller inni en maskin :P

Et par med dysleksi også, så vi pleier ikke plukke på andres skrivefeil o.l, det er jo bare mennesklig å gjøre feil ^^

Hope you Enjoy your stay!

Smiling

• Overaktiv Fur
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #10 på: 17. jan, 2013, 08:00 »
velkommen hit ;D å du er nok ikke alene om å være homofil [w-happy] [w-happy]

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. jan, 2013, 08:09 »
Velkommen! ^^

Det er en del skjeive folk her ja xD <3 aww yiss. Tror du passer perfekt inn ;3

bassofthe

• Aktiv Fur
  • **
  • Eira
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. jan, 2013, 16:05 »
Gay people everywhere!

Panfil brony her. Personlig mener jeg at bronies er en variant av furries, så noen betydelig forskjell er det ikke.

Velkommen^^
Meow =^^=

ToraLily

• Über Fur
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
« Svar #13 på: 17. jan, 2013, 16:08 »
DU ER HJERTELIG VELKOMMEN HIT ^u^

CaldCat

• Gjest
« Svar #14 på: 17. jan, 2013, 17:11 »
Heisann du!

Frykt ikke, homofile er veldig godt tolerert (for ikke å snakke om utbredt) her i fandommen, så du er hjertelig velkommen uansett legning.
Som bifil fant jeg selv typen min her i denne lille kroken på internettet for et halvt år siden.

Gjør heller ingenting at du har dysleksi - faktisk så synes jeg du klarer å formulere deg såpass godt at det ikke blir noe problem :)

Så ja, det er bare å føle seg som hjemme her. :)

Saifer

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #15 på: 17. jan, 2013, 19:12 »
Heisann du!

Frykt ikke, homofile er veldig godt tolerert (for ikke å snakke om utbredt) her i fandommen, så du er hjertelig velkommen uansett legning.
Som bifil fant jeg selv typen min her i denne lille kroken på internettet for et halvt år siden.

Gjør heller ingenting at du har dysleksi - faktisk så synes jeg du klarer å formulere deg såpass godt at det ikke blir noe problem :)

Så ja, det er bare å føle seg som hjemme her. :)

Godt å høre ^^ For det meste er ikke homofili god akseptert så mange andre steder så... flott at det er her ^^

Gay people everywhere!

Panfil brony her. Personlig mener jeg at bronies er en variant av furries, så noen betydelig forskjell er det ikke.

Velkommen^^

Jeg beklager, jeg vet ikke alle er likke komfortable å ha homofile rundt seg.

Panfil... googlet det rask ^^; Og... jeg kan ikke si jeg forsto det helt, men hva som virker for deg er perfekt ^.^ Og... jeg vet ikke jeg føler at Brony er mer av den manlige Fan domen til My Litel Pony... <--- Det høres likke rart ut hver gang jeg sier det høy til meg selv.

velkommen hit ;D å du er nok ikke alene om å være homofil [w-happy] [w-happy]

Jeg er takknemlig for den varme velkomsten -^.^-
Jeg tror jeg har forstått et homofile er mer utbredt her enn jeg originalt trodde. Glad for å vite at jeg ikke er den eneste, for det hadde ikke gjort det enkelt å fortsette her. :D

Heisann og velkommen. Det er mange homoer her, inkludert meg selv som fant kjæresten min via forumet her. Det er en veldig vennlig gjeng, og for meg så har forumet åpnet opp dører for meg :) Jeg har aldri hatt folk som jeg kan være meg selv sammen med og som jeg kan henge sammen med i helgene, til jeg fant dette forumet :) Håper du kommer til å trives like mye som meg :) Eller bedre. Fursonan min er en slags ulv :)

Jeg takker for velkomsten ^^
Det er tydelig at dette forumet ikke er en fremmed til homofile ^^ Sist gang jeg fortalt offentlig at jeg var homo... fikk jeg et halvannet dusin kommentarer... retter mot hat. Jeg forestilte meg nesten at jeg måtte gi meg her raskt etter å sagt det. Jeg er glad det ikke er tilfellet her -^.^-
Jeg håper jeg kan møtte noe her, og det at det har skjedd før er oppmuntrende. ^^ Som jeg også kunne møt IRL, siden... jeg har ikke mange igjen.
Også... jeg trodde først Avataren din var en bamse ^^;

Brony  :D Fellow Pegasister her <3
Hmm kanskrive om meg så du vet no om meg å å at jeg ikke bare sier hei og ikke no mer.

Jente på 18 fra Troms/ Harstad  (Beste bye everrrrr X'D Hahaha.....eh no....)
Fursonaen min heter Christmas og hun er en rød panda. Får en fursuit laga av henne også.

Skal forhåpentligvis på folkehøyskole nært Trondheim til høsten noe jeg gleder meg til ;D
Liker å tegne, skrive fanfictions og lese bøker :3

Kan sende deg PM og  ; )

Jeg leste meldingen din ^^ Det var... mye informasjon, men hyggelig ^^

Pegasister... <--- (Jeg skjønte den til slutt.) xD
Troms... huh synd du bor så langt unna, siden du høres ut som en det hadde vært intressangt å møtte.

Hei hei.
Velkommen til forumet
Og homofile er det masser av her, så det er ikke noe problem.
Er nok flere bronies her også.
Håper du finner deg til rette, og at du kommer til å trives.

Forresten, hvordan er din fursona? Får ta og følge opp på trenden til Felixcani. Mye å lære :p
Min er en maltesisk tiger ved navn Duran.

Skal nok i militæret til høsten, men blir lektorutdanning på NTNU etter det.

HEI ^^
Og jeg føler meg velkommen.
Bronies... kannsje men jeg går ut fra at de mest henger på andre nettsteder.

Saifer er... Vell En hvit snørev, med vinger og symboler dekkende mesteparten av kroppen hans... også har han notene til en kort sang tatovert oppover halen.

O... jeg var faktisk kalt inn til militæret ^^ Siden de trenger teknikere... men jeg er ikke bygd for utendørs bruk... Gi meg en sekk og jeg knekker under presset... men gi meg en 4*4 akses kartoneringa robot på 3,2 tonn, med MS Dos og programgrines språket er i strukturert teks, ingen problemer... forstå det den som kan ^^;

Redigert av administrator grunnet unødvendig dobbelposting.
« Siste redigering: 05. feb, 2013, 18:45 av Miles T.F. Baxxter »
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Kereshni

• Senior Fur
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
« Svar #16 på: 17. jan, 2013, 21:27 »

Jeg takker for velkomsten ^^
Det er tydelig at dette forumet ikke er en fremmed til homofile ^^ Sist gang jeg fortalt offentlig at jeg var homo... fikk jeg et halvannet dusin kommentarer... retter mot hat. Jeg forestilte meg nesten at jeg måtte gi meg her raskt etter å sagt det. Jeg er glad det ikke er tilfellet her -^.^-
Jeg håper jeg kan møtte noe her, og det at det har skjedd før er oppmuntrende. ^^ Som jeg også kunne møt IRL, siden... jeg har ikke mange igjen.
Også... jeg trodde først Avataren din var en bamse ^^;

Hehe, den kan jo være en bamse da. En kose ulv bamse XD. Du kommer garantert til å finne noen her :) Veldig snill gjeng :) Gleder meg til jeg kan delta på Cons, skal bli artig å mæte flere venner :)

bassofthe

• Aktiv Fur
  • **
  • Eira
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. jan, 2013, 07:21 »
Gay people everywhere!

Velkommen^^

Panfil... googlet det rask ^^; Og... jeg kan ikke si jeg forsto det helt, men hva som virker for deg er perfekt ^.^ Og... jeg vet ikke jeg føler at Brony er mer av den manlige Fan domen til My Litel Pony... <--- Det høres likke rart ut hver gang jeg sier det høy til meg selv.
Den "Gay people everywhere"-delen var bare tull :P Og det at jeg er panfil vil si at jeg anser kjønn som irrelevant. I praksis blir det det samme som å være bifil.
Meow =^^=

Saifer

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. jan, 2013, 21:56 »
Å... vops ^^;
SORRY

Gay people everywhere!

Velkommen^^

Den "Gay people everywhere"-delen var bare tull :P Og det at jeg er panfil vil si at jeg anser kjønn som irrelevant. I praksis blir det det samme som å være bifil.

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. jan, 2013, 00:05 »
velkommen til oss :)

om det er noe du lurer på så er det bare å spørre så skal jeg/vi prøve å finne svar om vi ikke har det fra før :p

tør å påstå at 75%(eller mer!) av forumet er homofil/bifil :p så ikke vær redd for at du ikke skal finne deg til rette på en eller annen måte ^^

//Arrius
The more i learn about people, the more i like my dog.

Saifer

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. jan, 2013, 20:14 »
velkommen til oss :)

om det er noe du lurer på så er det bare å spørre så skal jeg/vi prøve å finne svar om vi ikke har det fra før :p

tør å påstå at 75%(eller mer!) av forumet er homofil/bifil :p så ikke vær redd for at du ikke skal finne deg til rette på en eller annen måte ^^

//Arrius

Jeg føler meg svært velkommen ^^

Strålende... siden det fines inngetning som jeg ikke lurer på :P

Jeg... TROR jeg har fått inntrykket at det er svært akseptert, NOE som er perfekt ^^ (Har hatt noe dårlig erfaring tidligere, med andre forum.)

Leophan

• Global Moderator
  • Über Fur
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #21 på: 21. jan, 2013, 20:49 »
*Pounce*

Hei hei og velkommen. Er en tanke gay selv xD

MLP er jeg foreløpig nokså nøytral til, sett de 5 første episodene.

Hvis du opplever det som vanskelig å være homofil til tider kan du jo ta en titt på denne tråden som jeg prøver å holde oppdatert om Skeiv Ungdom sine aktiviteter i Oslo :)

Trash

• Hyperaktiv Fur
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
« Svar #22 på: 22. jan, 2013, 22:59 »
Hei og velkommen!

*Gay high five*

Saifer

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. jan, 2013, 19:45 »
Hei og velkommen!

*Gay high five*
Takker så megget

*High Five* -^,^-

UsagiKun

• Senior Fur
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
« Svar #24 på: 04. feb, 2013, 21:24 »
Du er fra Lørenskog! :D awesome ^^ Jeg er ganske ny her selv faktisk, men velkommen uansett :3 Er ikke noe galt i å være homofil hverken her, på internett, i furry miljøet eller "IRL" c:  De som har problemer med homofile sliter nok veldig med seg selv fra før tror jeg ._.