Heisann du!
Frykt ikke, homofile er veldig godt tolerert (for ikke å snakke om utbredt) her i fandommen, så du er hjertelig velkommen uansett legning.
Som bifil fant jeg selv typen min her i denne lille kroken på internettet for et halvt år siden.
Gjør heller ingenting at du har dysleksi - faktisk så synes jeg du klarer å formulere deg såpass godt at det ikke blir noe problem
Så ja, det er bare å føle seg som hjemme her.
Godt å høre ^^ For det meste er ikke homofili god akseptert så mange andre steder så... flott at det er her ^^
Gay people everywhere!
Panfil brony her. Personlig mener jeg at bronies er en variant av furries, så noen betydelig forskjell er det ikke.
Velkommen^^
Jeg beklager, jeg vet ikke alle er likke komfortable å ha homofile rundt seg.
Panfil... googlet det rask ^^; Og... jeg kan ikke si jeg forsto det helt, men hva som virker for deg er perfekt ^.^ Og... jeg vet ikke jeg føler at Brony er mer av den manlige Fan domen til My Litel Pony... <--- Det høres likke rart ut hver gang jeg sier det høy til meg selv.
velkommen hit å du er nok ikke alene om å være homofil
Jeg er takknemlig for den varme velkomsten -^.^-
Jeg tror jeg har forstått et homofile er mer utbredt her enn jeg originalt trodde. Glad for å vite at jeg ikke er den eneste, for det hadde ikke gjort det enkelt å fortsette her.
Heisann og velkommen. Det er mange homoer her, inkludert meg selv som fant kjæresten min via forumet her. Det er en veldig vennlig gjeng, og for meg så har forumet åpnet opp dører for meg Jeg har aldri hatt folk som jeg kan være meg selv sammen med og som jeg kan henge sammen med i helgene, til jeg fant dette forumet Håper du kommer til å trives like mye som meg Eller bedre. Fursonan min er en slags ulv
Jeg takker for velkomsten ^^
Det er tydelig at dette forumet ikke er en fremmed til homofile ^^ Sist gang jeg fortalt offentlig at jeg var homo... fikk jeg et halvannet dusin kommentarer... retter mot hat. Jeg forestilte meg nesten at jeg måtte gi meg her raskt etter å sagt det. Jeg er glad det ikke er tilfellet her -^.^-
Jeg håper jeg kan møtte noe her, og det at det har skjedd før er oppmuntrende. ^^ Som jeg også kunne møt IRL, siden... jeg har ikke mange igjen.
Også... jeg trodde først Avataren din var en bamse ^^;
Brony Fellow Pegasister her <3
Hmm kanskrive om meg så du vet no om meg å å at jeg ikke bare sier hei og ikke no mer.
Jente på 18 fra Troms/ Harstad (Beste bye everrrrr X'D Hahaha.....eh no....)
Fursonaen min heter Christmas og hun er en rød panda. Får en fursuit laga av henne også.
Skal forhåpentligvis på folkehøyskole nært Trondheim til høsten noe jeg gleder meg til
Liker å tegne, skrive fanfictions og lese bøker :3
Kan sende deg PM og ; )
Jeg leste meldingen din ^^ Det var... mye informasjon, men hyggelig ^^
Pegasister... <--- (Jeg skjønte den til slutt.) xD
Troms... huh synd du bor så langt unna, siden du høres ut som en det hadde vært intressangt å møtte.
Hei hei.
Velkommen til forumet
Og homofile er det masser av her, så det er ikke noe problem.
Er nok flere bronies her også.
Håper du finner deg til rette, og at du kommer til å trives.
Forresten, hvordan er din fursona? Får ta og følge opp på trenden til Felixcani. Mye å lære :p
Min er en maltesisk tiger ved navn Duran.
Skal nok i militæret til høsten, men blir lektorutdanning på NTNU etter det.
HEI ^^
Og jeg føler meg velkommen.
Bronies... kannsje men jeg går ut fra at de mest henger på andre nettsteder.
Saifer er... Vell En hvit snørev, med vinger og symboler dekkende mesteparten av kroppen hans... også har han notene til en kort sang tatovert oppover halen.
O... jeg var faktisk kalt inn til militæret ^^ Siden de trenger teknikere... men jeg er ikke bygd for utendørs bruk... Gi meg en sekk og jeg knekker under presset... men gi meg en 4*4 akses kartoneringa robot på 3,2 tonn, med MS Dos og programgrines språket er i strukturert teks, ingen problemer... forstå det den som kan ^^;
Redigert av administrator grunnet unødvendig dobbelposting.